جانشین شورای هماهنگی استان گلستان از راه اندازی ستاد خبری دهه فجر انقلاب اسلامی در گلستان خبرداد.

 

 به گزارش کناره ؛ نجیب ا.. تاری در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان از راه اندازی اولین ستاد خبری دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد و از خبرنگار متعهد که در راستای اعتلای آرمان‎های انقلاب، مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) تلاش می کنند و در امر اطلاع رسانی در این راستا فعالیت می کنند سپاس گذاری کرد.

تاری به اهمیت اطلاع‎رسانی برنامه‎های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دبیرخانه شورای تبلیغات اسلامی در استان مستقر است و در کنار همه این کمیته‎ها، کمیته ارزیابی با ریاست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که نماینده تام الاختیار استانداری است وجود دارد.

وی با بیان اینکه در پایان برنامه‎های دهه فجر از سه دستگاه برتر تجلیل خواهد شد، افزود: به دو خبرنگار فعال در کنار این سه دستگاه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

جانشین سازمان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: همه تلاش ما باید این باشد که با شفافیت و رویکرد ترویجی و تبلیغی بتوانیم رسالت خود را در رسانه‎ها انجام دهیم و باید در ایام دهه فجر رسانه‎ها ایام الله دهه فجر را به کام مردم شیرین کنند.

گفتنی است ؛ ستاد خبری فجر استان با هدف اطلاع رسانی سریع و  دقیق برنامه های ایام الله دهه فجر با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات استانی و پایگاه های خبری و تحلیلی راه اندازی شد.

هم چنین قرار است ستاد خبری فجر گلستان، پیش از آغاز ایام الله دهه فجر برنامه های کمیته های 23 گانه را اطلاع رسانی کند. علاوه براین در این مدت نشست های خبری با حضور روسای کمیته های دهه فجر نیز برگزار خواهد شد.
 
براساس این گزارش، ستاد خبری فجر استان به منظور اطلاع رسانی پویا و به موقع اخبار و رویدادهای این ایام در قالب کاروان های خبری در روزهای مشخص به شهرستان های مختلف اعزام شوند./گلستان ما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار