فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ۱۱ هزار متر مربع از مراتع و اراضی ملی که توسط شخص سودجو بومی یکی از روستاهای شهرستان رامیان به تصرف شخصی درآمده بود، باز پس گرفته شد.

به گزارش کناره، سید محمودمیرفیضی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رامیان مبنی بر تصرف غیرقانونی زمین های متعلق به اراضی ملی توسط فردی فرصت طلب و سودجو در یکی از روستاهای این شهرستان، پرونده ای به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی های انجام شده از این پرونده حکایت از آن داشت که این متهم، مساحت قابل توجهی از مراتع و اراضی ملی را به صورت عدوانی و غیرقانونی به تصرف خود درآورده است و نسبت به زراعت اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با هماهنگی با مقامات قضایی و استفاده از کارشناسان، ملی بودن این اراضی به اثبات رسید و فرد متهم به دلیل نداشتن مدارک کافی برای اثبات مالکیت این زمین، پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

میرفیضی در پایان گفت: اداره مناطبع طبیعی رامیان به همراه مقام قضایی این شهرستان ۱۱ هزار مترمربع از زمین های تصرف شده توسط این زمین خوار را آزاد کردند که ارزش ریالی این اراضی ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار