شیخ مصطفی محمد احمد یکی از شاگردان شیخ زکزاکی گفت: تمام مردم نیجریه مرجع تقلیدشان حضرت امام خمینی(ره) یا حضرت امام خامنه ای (زید عزه) است. ما همیشه جان و خون خود را فدای امام خامنه ای می کنیم. مردم ایران در نزد ما همیشه قابل احترام هستند.

 

به گزارش کناره به نقل از طلاب گلستان، عصر دیروز، مراسم تجلیل و تکریم علماء زنده و شهداء بین الملل در پایگاه مقاومت باقر العلوم (ع) با حضور جمعی از اساتید، روحانیون و طلاب بسیجی حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

شیخ مصطفی محمد احمد یکی از شاگردان شیخ زکزاکی در این مراسم با اشاره به جنایات به وجود آمده در کشور نیجریه گفت: دولت نیجریه همیشه دنبال منافع خود بوده و هیچگاه به فکر منافع ملی کشور نمی باشد. ما در کشورمان پالایشگاه هایی داریم که نه تنها در اختیار ملت ما نیست بلکه تحت تصرف عوامل خارجی از قبیل آمریکا و اسرائیل است، مگر میشود در کشور ما پالایشگاهی داشته باشیم و در اختصار ما نباشد؟.

شیخ مصطفی احمد در ادامه با الگوبرداری از امام خمینی(ره) در کشور نیجریه خاطرنشان کرد: ما مردم نیجریه از امام خمینی(ره) همیشه به عنوان پدر یاد میکنیم و با در دست داشتن عکس امام خمینی(ره) مردم را  به راه اسلام دعوت می کنیم.

وی در مورد ارادت خود نسبتا به امام و مقام معظم رهبری اینگونه نشان داده و افزود: تمام مردم نیجریه مرجع تقلیدشان حضرت امام خمینی(ره) یا حضرت امام خامنه ای (زید عزه) است. ما همیشه جان و خون خود را فدای امام خامنه ای می کنیم. مردم ایران در نزد ما همیشه قابل احترام هستند.

مصطفی محمد احمد در پایان با اشاره به دیدار شیخ زکزاکی با امام خمینی(ره) در دهه 70 میلادی اشاره کرد و افزود: شیخ زکزاکی بعد از دیدار با امام خمینی(ره) در حالی به کشورش بر می گشت که شیعه شده بود. ایشان چنان متحول شده بود که بعد از دستگیری های پیاپی و مکرر هیچگاه دست از دعوت به اسلام نکشید و حدود 15 میلیون نفر را به جهان اسلام دعوت کرد. تا اینکه در سال 96 میلادی بارها به همراه خانواده محترمش دستگیر و روانه زندان شد.sh2454574885fsw4ws4sh648485145dgedvgdesh45965646kkdjfkdsh41156145svfsfsh5485485

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار