فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: فتنه 88 باعث شد تا برآورد دقیقی از فتنه های آینده داشته باشیم.

به گزارش کناره ، به نقل از سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان  9 دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و به دلیل شرایط ویژه ای که انقلاب اسلامی داشت این تهدید نیمه سخت، به کشور تحمیل شده است.

وی ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و سازماندهی عناصر خارجی به سرکردگی آمریکا و عوامل داخلی آنها که ساختار فضای حقیقی و فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داده بودند طراحی براندازی میراث بزرگ امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت را در سر می پروراندند .

فرمانده سپاه نینوا در ادامه اذعان داشت: در این شرایط مردم ولایت مدار  و بصیر کشور تحت هدایت های مقام معظم رهبری توانستند با حضور میلیونی خود در خیابان ها 22 بهمن دیگری را خلق نمایند و دشمنی که آمده بود جشن پایان انقلاب را در انتخابات 88 رقم بزند با سیلی محکم این مردم سر جای خودش نشست .

فرمانده سپاه نینوا در ادامه اذعان نمود : مردم در این روز تجدید میثاق مجددی با مقام عظمای ولایت داشته و سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند و گوش مالی سنگینی به عناصر فتنه دادند و جریان فتنه را در کشور و استان برچیدند.

درفتنه 88 دشمن تمام ظرفیت هایش را به میدان آورد

صادقی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم همه ساله در این زمان تحلیلی درستی از فتنه و سازماندهی آن توسط آمریکا و اینکه دشمن در مقابله با انقلاب از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند برای روشنگری ارائه دهیم ، افزود : در این جریان فتنه 88 همه ظرفیت های دشمن از منافقین ، گروههای مبتذل و مستهجن در فضای مجازی و گروههای به ظاهر انقلابی و اسلامی و حتی از ظرفیت برخی از مسئولینی که تحت تاثیر جریان نفوذ قرار داشتند و به عنوان عامل آنها فعالیت می کردند به میدان آمده بودند .

وی ادامه داد : این ظرفیت ها یک در هم پیچیدگی در حوزه مسائل سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و نفوذ را به وجود آورده بود که آن را در استان تجربه کردیم و این درس بزرگ به خوبی مستندسازی و تجزیه و تحلیل شده و به خوبی حرکات دشمن برآورد شده است .

فرمانده سپاه نینوا گلستان پیام 9 دی بسیار کوبنده ارزیابی کرد و افزود: این پیام بزرگ برای استکبار جهانی بود که انقلاب اسلامی ایران مانند سایرکشورها نیست که با این حرکت سخیف و مبتنی بر شیطان صفتی بتواند تحت تاثیر قرار بگیرد ، انقلاب در مسیر درست هدایت می شود و حرکت ها در همه حوزه ها مورد توجه قرار می گیرد .

فتنه گران پیام تحریم سخت اقتصادی را بعد از عدم موفقیت به استکبار جهانی صادرکردند

وی با تاکید براینکه پیام 9 دی برای استکبار جهانی بسیار بسیار سخت آمد ، گفت : عناصری که خود را از متولیان انقلاب اسلامی می دانستند پیام تحریم های سخت اقتصادی را بعد از عدم موفقیت فتنه 88 به استکبار جهانی صادرکردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن به شدت از بصیرت و معرفت مردم قدرت بصیرت افزایی مقام رهبری بسیار متعجب شد ، تصریح کرد: تهدیدات بعدی که تحمیل شد به واسطه نتیجه اقداماتی بود که دشمن نتوانست در جریان فتنه به دست بیاورد ما با همه تهدیدات و تشدید تحریم ها توانستیم با پافشاری براصول و مبانی ترسیم شده توسط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری راه انقلاب اسلامی را ادامه دهیم .

وی ادامه داد: درهمین ایام جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در خاورمیانه شکل می گیرد و سیلی بزرگی به عرصه ها استکبار جهانی می خورد در همین ایام نقشه خاورمیانه بزرگ درهم می پیچد و درکشور هایی همچون عراق ، سوریه ، یمن ، لبنان و بحرین حوزه ای مختلف اسلام خواهی با نگاه به اسلام ناب محمدی و مبتنی برانقلاب اسلامی شکل می گیرد.

سردارصادقی تصریح کرد: هرگاه براصول و مبانی خود پا فشاری کردیم نصرت الهی را به همراه داشتیم و دشمنی که به دنبال مهار انقلاب اسلامی بود رفتارش تغییر کرد و خود را متناسب با رفتار انقلاب اسلامی تنظیم کرد .

بی معرفتی است که مشکلات را وصل به تحریم کرد

وی جریان مذاکرات 5 +1 را محصول 6 سال مقاومت همه جانبه انقلاب در مقابل با استکبارجهانی دانست و افزود : بی بصیرت اند که می گویند که تحریم ها ما را به مذاکره کشانده و بی معرفت اند کسانی که مشکلات را وصل به تحریم می کنند و این حق این ملت بزرگ نیست و اگر به جریان انقلاب اسلامی نگاه سیستمی شود محصول مقاومت است که دشمن را وادار کردن به پای میز مذاکره بیاید وگرنه دشمن حاضر نبود با ما پای میز مذاکره بیاید .

فرمانده سپاه نینواگلستان تصریح کرد: این پیروزی انقلاب اسلامی است که دشمن را تسلیم کرده و اگر رهبری این اختیار را برای مذاکره به دولت داده صرفا به این جهت است که در روند حرکت اسلامی با انگیزه و جدی تر و با انگیزه رفتار کنیم و در بحث مذاکرات باید گرفت .

نتیجه شورای حکام نشان داد آژانس سرباز استکبار جهانی است

وی به نتیجه بدست آمده در شورای حکام بعد از 12 سال اشاره کرد و افزود: دشمن نتوانست ثابت کند ایران در حوزه هسته ای به اقدامات نظامی دست زده است و دروغ خود را اعلام رسمی کرد و این یک افتضاح سیاسی برای آژانس و سازمانهای بین المللی است که وابسته به امریکا هستند و نشان دادند که آژانس بین المللی نیستند و سرباز استکبار جهانی هستند .

سردار صادقی به عنصر نفوذ در مذاکرات که مقام معظم رهبری در همه صحبت ها در مورد آن به مسئولین تذکر داده اند اشاره کرد و افزود : همه ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم نفوذ در همه عرصه ها از ساختار تصمیم گیری و ساختار محتوای نظامات و نفوذ در افراد و مسئولین می تواند شکل بگیرد .

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: دشمن در انجام مصوبات برجام می خواهد اهداف 37 ساله خود را با ترفند نفوذ به انجام برساند و این تهدید دیگری است که انقلاب در مواجه با آن قرار دارد و هم مردم و مسئولین موظف به رصد و مایوس کردن دشمن هستند .

وی توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی در مقابله با تهدید نفوذ را موثر دانست و خاطرنشان کرد : اقتصاد مقاومتی در یک مفهوم کلی استفاده از ظرفیت نیروی انسانی عالم و متعهد و ساختار های متعدد درصنعت و معدن و کشاورزی و حمایت از تولید داخل است و همچنین تقویت بخش خصوصی و رفتن به سمت صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی است .

بی بصیرتی یعنی وقتی رهبری تاکید به استفاده از درون دارد برخی به دنبال ورود مدیر از خارجند

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به نشانه های نفوذ در تحلیل مسئولین تصریح کرد: دیده می شود وزیری که اسرار می کند برای مدیریت های کشور باید دست به سمت کشورهای خارجی دراز کنیم و بخواهیم برای ما مدیر بفرستند اگر بنا بود مدیریت ما توسط کشور های دیگر انجام شود انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد ،  بی بصیرتی تا این حد که زمانی که رهبر معظم انقلاب روی استفاده از ظرفیت درون تاکید دارند بازهم عدهای از این قبیل صحبت ها به میان می آورند.

وی ادامه داد: نفوذ در تصمیم گیری ها و واردات بی رویه کالاهای مصرفی که این کالاها در درون تولید می شود در اقتصاد استان تاثیرگذار است ، واردات باید در موضوعاتی باشد که توان تولید آن را نداشته باشیم به طور مثال در استانهای شمالی واردات برنج ضربه به تولید داخلی میزند .

صادقی تاکیدکرد: ظرفیت تولید استانها را آنها را متناسب با نیازمندی کشور باید تنظیم نمود و نباید قیمت اولیه پائین واردات ما را به این سمت پیش ببرد

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار