سپرده‌گذاران معترض به حواشی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج با تجمع در مقابل دفتر ریاست جمهوری در میدان پاستور خواستار رسیدگی به این مسئله شدند.

 به گزارش کناره: سپرده‌گذاران معترض به حواشی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج با تجمع در مقابل دفتر ریاست جمهوری در میدان پاستور خواستار رسیدگی به این مسئله شدند.

روز یکشنبه جمعی از سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج بعد از اینکه از تجمع مقابل سرپرستی تهران، بانک مرکزی و مجلس نتیجه نگرفتند با حضور در میدان پاستور خواستار دخالت رئیس‌جمهور برای حل مشکل خود شدند.

این تجمع اولین تجمع سپرده‌گذاران در نزدیکی (دفتر) ریاست‌جمهوری محسوب می‌شود. در ادامه این تجمع چند نماینده از سپرده‌گذاران برای بیان مشکلات خود وارد دفتر رئیس شدند تا صدای مشکلات خود را به گوش مسوولان برسانند.

موسی‌الرضا ثروتی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، پیشتر با اشاره به تجمع چندین باره سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج مقابل مجلس، گفت: «بانک مرکزی باید پاسخگوی مشتریان این موسسه بوده و با پرداخت سپرده‌های آن‌ها آرامش کشور را حفظ کند.»

رضا امیری، معاون اجرایی موسسه ثامن الحجج با بیان اینکه تخلف هایی هست که همه بانک ها و موسسات اعتباری انجام می دهند و آن تخلف معمول است، اذعان کرد: «ما هم اشتباه کرده ایم اما این تخلفات و اشتباهات به گونه ای نبوده که بخواهد سرنوشت یک موسسه اعتباری را تحت الشعاع قرار دهد.»

حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیگی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این باره می‌گوید: «با همت مسئولان امر و بانک مرکزی بسیاری از مراحل بوروکراسی اداری صدور مجوز برای موسسه ثامن الحجج انجام شده و امیدواریم در کمترین زمان ممکن این موسسه ساماندهی شود.»

سپرده‌گذاران امیدوارند حجت‌الاسلام روحانی کلید حل مشکل آنها را داشته باشد./بانک مردم/507


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار