مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: با هدف نظارت بیشتر در توزیع آرد در استان، سامانه ملی کاردکس آرد در استان گلستان اجرا می‌شود.

 به گزارش کناره:، رمضانعلی ریاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای سامانه ملی کاردکس آرد اعمال قانون، مقررات و نظم و انظباط بیشتری نسبت به گذشته در توزیع آرد در سطح واحدهای نانوایی در استان گلستان ایجاد شده است.

وی افزود: همه نانوایان استان گلستان با افتتاح حساب در بانک سپه و دریافت کارت اعتباری ویژه این امر در سیستم کاردکس عضو هستند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سیستم کاردکس یک سامانه ملی است و این طرح در گلستان به مرحله اجرا رسیده و در آن سیستم نانوایان می‌توانند در 4 مرحله آرد و براساس سهمیه اعلام شده خود در سامانه بانک سپه را خریداری کنند.

وی افزود : هم‌اکنون اطلاعات نانوایان استان جمع‌آوری شده و در سامانه ملی این طرح بارگذاری شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور با تاکید بر اینکه اجرای سامانه کاردکس یک مصوبه از سوی دولت است، تصریح کرد: اجرای سامانه فروش الکترونیکی آرد نانوایی‌ها (کاردکس) با هدف رصد و کنترل و نظارت دقیق تر توزیع آرد یارانه‌ای توسط اداره کل غله استان و دستگاه‌های نظارتی در سطح خبازی‌های استان توسط دولت و به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی در این زمینه بود که با تمهیدات در نظر گرفته شده این سامانه با همکاری دستگاه های مرتبط مانند استانداری گلستان ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتحادیه های خبازی سراسر استان به مرحله اجرا رسیده است. 

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطر نشان کرد : همزمان با اجرای این سامانه  طرح افزایش و گسترش نظارت بر واحدهای نانوایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم به نحو احسن مراحل اجرایی این طرح ملی را پایش کنیم.

وی افزود: بیش از 12 هزار تن آرد در ماه بین نانوایی‌های استان گلستان توزیع می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار