فرماندار بندرگز ضمن تشریح محدودیت های جدید کرونایی در این شهرستان ، از غیرحضوری شدن تمام مراکز آموزشی و الزام مدیران به اجرای 30 درصد دورکاری کارمندان به مدت دو هفته از روز شنبه 17 آبان خبر داد.

به گزارش کناره ، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود :  با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا ، این محدودیتها دو هفته ادامه می یابد.

وی بیان داشت : بر این اساس فعالیتهای بخش‌های مختلف فرهنگی و آموزشی ، مدارس و دانشگاههای شهرستان بندرگز تا دوهفته تعطیل و فعالیتهای آموزشی آنها به صورت مجازی برگزار می شود.

این مقام مسوول ادامه داد : بر این اساس باغ تالارها و تالارهای پذیرایی ، تفرجگاه ها ، کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها، کتابخانه ها، مهدهای کودک، مساجد ، مصلاها ، زیارتگاه ها ، آرامستان ها و سالن های ورزشی و آرایشی از جمله گروههای هدف هستند  که در این مدت تعطیل است و برگزاری آیین‌های جمعی مذهبی و اجتماعی نیز در سطح شهرستان ممنوع است.

وی تعطیلی مجالس عزاداری و عروسی ، لغو برنامه ها و آیین‌ها را از دیگر محدودیتهای اعمال شده در شهرستان بندرگز ذکر کرد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کووید 19 شهرستان بندرگز تصریح کرد : حفظ سلامت عمومی در اولویت قرار دارد و با بخشهایی که با رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند با قاطعیت و بدون چشم پوشی برخورد می شود.

احمدی خطاب به متولیان دستگاه های نظارتی بندرگز گفت : نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید به صورت مستمر و جدی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قانونی شود.

فرماندار بندرگز اظهار کرد : قطع زنجیره انتقال کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم و پرهیز از هرگونه تجمع غیرضروری ، امکان پذیر است و همگی باید در این زمینه تلاش کنیم.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت نکات بهداشتی ، زمینه ای را فراهم کنند که سیر منحنی ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا کاهش یابد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار