خدمات رسانی به شهروندان بندرگز با طعم  دعوا و الفاظ....

به گزارش کناره، در ابتدا تشکر می کنیم از زحمات بی شائبه و خدمات مسئولین و کارکنان و مخصوصاً شهرداری شهر که برای بهتر شدن و پیشرفت این شهر سرسختانه زحمت می کشند.

اما خدمات رسانی نباید طوری باشد که زندگی و کار روزمره شهروندان رو مختل کند ،بهتر است برنامه های عمرانی و خدماتی نقاط پر تردد شهر در بعد از ساعات کاری و شلوغی شهر باشد نه در اوج رفت و آمد مردم و در تنها نقطه اتصال بالا و پایی شهر بندرگز.

ظهر دیروز در اوج شلوغی شهر بندرگز برخی پیمانکاران مشغول تعمیر تنها محل اتصال بالا و پایین شهر برآمدند که موجب ترافیک سنگینی در این شهر و در پی آن اعتراض برخی از رانندگان شد ودر جواب  برخورد ناصحیح کارکنان پیمانکار حتی با لحن بد و الفاظ نامناسب به شهروندان !!!

برخی وظایفشان را در قبال گرفتن پست و سمت برای خدمت به مردم با لطف کردن به آنان اشتباه نگیرند، حقوق می گیرند که خدمت به مردم برسانند نه اینکه در مقابل حرف درست و منطقی شهروندان بایستند و حق به جانب موجب ایجاد ناراضیتی در بین مردم شوند.

برخی از ادارت شهرستان بندرگز در پایین شهر و برخی در بالای شهر قرار دارند و راه آهن از وسط این شهر می گذرد،  محل تقاطع خیابان اصلی بندرگز و بهتر بگوییم تنها خیابان اصلی شهر و راه آهن، تنها محل اتصال بالا و پایین شهر است که با بستن یا کاهش وسعت آن بسیاری از فعالیت های شهروندان مختل می شود ،فرض کنید کسی حمله قلبی و یا در مکانی آتش سوزی اتفاق افتد!!

پیشنهاد می کنیم کارهای عمرانی مکان های پر تردد شهر را در ساعات خلوت شهر انجام دهند و شهرداری پیگیر جاده 36 متری شرق بندرگز و راه حل گره کور این شهر تاریخی  و زیبا باشد که دیگر شاهد ایجاد چنین اتفاقات و ترافیک سنگینی در شهر بندرگز نباشیم.

امیدواریم با شهردار جدید این شهر شاهد پیشرفت های چشم گیری در مسیر ترقی و توسعه شهر و برطف نمودن گره های کور اینچنینی باشیم.

KHADAMAT8556 1

 

KHADAMAT8556 1

KHADAMAT8556 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار