آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرگز صبح دیروز در فرمانداری این شهرستان  برگزار شد.

به گزارش کناره ، آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرگزبا حضور مازندرانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و فرماندار بندرگز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سعید مازندرانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در این مراسم اظهار داشت : باید از پتانسیل تعاونیها در برگزاری بازارچه های گردشگری فصلی یا دائم  استفاده شود.

وی افزود : همچنین برنامه ای تدوین شده تا در شهرستانهایی که در مسیر جاده ترانزیتی ساری به مشهد قراردارند نمایشگاههای دائمی برای فروش صنایع دستی و تولیدی فعالان و کارآفرینان هرمنطقه  راه اندازی گردد تا به اشتغال جوانان این شهرستانها کمک شود.

علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز نیز در این رماسم گفت : در این شهرستان 470 تعاونی ثبت شده وجود دارد که از این تعداد 154 تعاونی فعال می باشند و  انتظار ما فعالتر شدن بخش تعاونی که  به عنوان یکی از اهرمهای ایجاد اشتغال در شهرستان می تواند باشد.

در این مراسم از زحمات سید عباس موسوی تقدیر و صفرمحمد پورقاز به عنوان رئیس جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بندرگز معرفی شد.

صفرمحمد پورقاز اهل روستای قره قاشلی شهرستان بندرترکمن و سابقه 6 سال مدیریت اداره تعاون کار ورفاع اجتماعی شهرستان شبستر و 17 سال کارشناس در شهرهای تبریز ، علی آباد ، آق قلا ، گرگان ، بندرترکمن ، بندرگز را در کارنامه خود دارد.

kar285 1

kar285 1

kar285 1

kar285 1

kar285 1

/انتهای پیام

دیدگاه‌ها   

+1 #1 صیدآبادی 1395-12-13 20:56
قره قاشلی جزء شهرستان بندرگز نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار