فرماندار بندرگز در جلسه شورای اداری بندرگز گفت : شهرک صنعتی بندرگز دارای 88 واحد صنعتی می باشد که از این تعداد 48 واحد ان فعال است و سومین شهرک صنعتی فعال استان گلستان محصوب می شود.

به گزارش کناره ، علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز ضمن تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی  و گرامیداشت حضور استاندار و مسئولین استانی در جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز و ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان بندرگز اظهار داشت : شهرک صنعتی بندرگز با مساحت  85 هکتار در باغو و 12 هکتار در لیوان با 88 واحد که 48 واحد فعال سومین شهرک صنعتی فعال استان گلستان است.

وی افزود : تعداد  33 واحد صنعتی با 44 میلیارد تومان 57 واحد کشاورزی و تولیدی با 51 میلیارد تومان توانستند از تسهیلات در بخش صنعت ، تولید و کشاورزی دریافت کنند .

فرماندار بندرگز در ادامه گفت : 91 واحد صنعتی دربندرگز واجد شرایط دریافت تسهیلات و اعتبارات شدند که در جمع بالغ بر 95 میلیارد و 715 میلیون تومان 27 واحد با اعتبار 28 میلیارد تومان موفق به اخذ تسهیلات شدند.

فرماندار بندرگز با اشاره به راه اندازی کاروان امید در بندرگز تصریح کرد : در این طرح که هر ماه در یکی از روستاها تابع شهرستان بندرگز برگزار می شود قبل از حرکت کاروان جلساتی برای بررسی مشکلات روستا مورد نظر ایجاد می شود و در روز حرکت کاروان در صورت امکان مسئولین استانی نیز با این کاروان همراه می شوند و از نزدیک مشکلات روستا برطرف می شود.

فرماندار بندرگز با اشاره به تنها مشکلات تقاطع راه آهن بندرگز گفت: با هماهنگی و جلساتی که با رئیس راه آهن گلستان داشتیم قرار بر این شد 3 باکس در بندرگز احداث شود .

عالی ترین مقام شهرستان بندرگز با اشاره به بیمارستان 96 تختخوابیبندرگز گفت :برای ساخت این بیمارستان  44 میلیارد تومان تا کنون هزینه شده که الحمدالله مورد در دست بهره برداری ایست و در دهه فجر افتتاح خواهد شد، البته مشکلاتی دارد که در دست اقدام است.

وی همچنین درباره اعتبارات سواحل گفت : در سالهای گذشته اعتابراتی با عنوان اعتبارات سواحل به شهر های ساحلیاعمال می شد، چند سالی ایست که این اعتبارات به شهرستان بندرگز نرسیده است ، با دریافت این اعتبارات بخش اعظمی از مشکلات ساحلی این شهر و  زیباسازی آن انجام خواهد شد که به نوعی به درآمد زایی شهر کمک می کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار