شب گذشته برنامه مولودخوانی و اطعام دهی در یکی از محلات پرخطر شهرستان بندرگز برگزار شد...

به گزارش کناره, مسئولین شهرستان بندرگز در راستای محرومیت زدایی ، ترویج فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی  در مناطق پر خطر و جرم خیز فعالیت های خود را آغاز کردند.

سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در حاشیه این مراسم گفت : در راستای فرهنگ سازی و فعالیت های شورای امر به معروف یکی از محلات آسیب پذیر و آلوده شهرستان به نام غربت محله مورد هدف قرار گرفت ، مبنی بر این که بتوانیم فعالیت فرهنگی در این محله با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان انجام دهیم.

سرهنگ زمانی افزود : با اجرای این برنامه ها در محلات آلوده که با همت مسئولین و همکاری مردم همان محله برگزار می شود به دنبال محیطی امن و سالم و فضایی بهتر در اینگونه مناطق هستیم.

فرمانده سپاه بندرگز با اشاره به فعالیت های پایگاه های بسیج در این مناطق گفت : فعالیت پایگاه شهید خادملو در این محل در حال افزایش است نمونه آن برگزاری این مراسم ولادت امام حسن مجتبی (ع) در این مکان می باشد و اینگونه برنامه ها در این محلات برگزار خواهد شد.

 وی تصریح کرد : ادارات نیز فعالیت هایی در این محلات انجام داده اند ازجمله فضاسازی محیطی ، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های بهداشت و ...  .

وی افزود: با وجود بی سوادان در این محلات می طلبت سازمان تبلیغات و اوقاف فعالیت هایی اعتقادی در اینگونه مکانها با اعزام روحانیون انجام دهد.

سرهنگ زمانی در پایان گفت : امیدواریم با همت جدیت  بتوانیم غربت محله که یک محله آلوده است به عنوان محله ای پاک از آن یاد کنیم.

GHORBAT8235274 1

GHORBAT8235274 1

GHORBAT8235274 1

GHORBAT8235274 1

GHORBAT8235274 1

GHORBAT8235274 1

GHORBAT8235274 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار