رئیس هیئت کشتی بندرگز از برگزاری مسابقات کشتی جام رمضان غرب استان گلستان در دو رده سنی جوانان و جوانان با حضور کشتی گیران بندرگز،نوکنده،کردکوی،گرگان و ... خبر داد.

به گزارش کناره ، دکتر سورنا نسیمی رئیس هیئت کشتی بندرگز با عنوان این خبر افزود : اولین  دوره مسابقات کشتی آزاد جام رمضان در این شهرستان از مورخه 95/03/27الی 95/04/15 بین تیم های بندرگز،گرگان،کردکوی ونوکنده به صورت رفت و برگشت انجام می‎شود.

دکتر نسیمی با بیان اینکه برگزاری مسابقات جام رمضان سبب ایجاد انگیزه و کشف استعدادهای جدید در ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مسابقات کشتی جام رمضان و برپایی مسابقات مختلف، شاهد موفقیت روزافزون کشتی‌گیرانشهرستان بندرگز باشیم.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران بندرگزاز ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با کمک مربیان دلسوز این شهر قابلیت اعزام به کاروان‌های ملی و بین‌المللی را نیز دارند، لذا هیئت کشتی،  خیران ورزش‌دوست، از هیچ تلاشی برای رشد و شکوفایی کشتی این‌ شهر دریغ نمی‎کنند.

دکتر نسیمی گفت: با توجه به حضور تیم‌های قدرتمند گرگان،نوکنده،کردکوی وبندرگزکیفیت این رقابت‌ها بالا است.

رئیس هیئت کشتی بندرگزدرباره جوایز تیم‌های برتر اظهار کرد: تیم‎های اول تا سوم به‌ ترتیب کااپ قهرمانی دریافت می‌کنند و به نفرات اول تا سوم هر وزن نیز مدال قهرمانی اهدا میگردد.

 

اخبار مرتبط:

افتخار آفرینی دانشجوی دانشگاه آزاد بندرگز در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا

اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان در بندرگز برگزار می شود

روستای النگ میزبان مسابقات کشتی باشال+تصاویر

چهارمین دوره جام کشتی پهلوانان لیوان با حضور 113 کشتی گیر + تصاویر

دانشجوی واحد بندرگز مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان جام دانکلوف و نیکولاپتروف را کسب کرد

رمضان خدر نابغه کشتی آزاد ایران +عکس

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار