مدتی است که  طرح  دیوارهای مهربانی میان مردم و فعالان اجتماعی شنیده می شود، پس از ایجاد دیوار مهربانی در گرگان اینبار خانه مهربانی در شهرستان بندرگز در غرب گلستان برپا شده است...

به گزارش کناره ، مدتی است که  طرح  دیوارهای مهربانی میان مردم و فعالان اجتماعی شنیده می شود و این طرح در برخی از شهر های کشور به صورت های مختلف در حال اجرا است ، به گونه ای که مردم لباس هایی که به آن احتیاج ندارند را روی این دیوار قرار می دهند تا نیازمندان بتوانند از آن ها استفاده کنند.

«نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» این جمله چند وقتی است که روی برخی دیوارهای کشور نقش بسته تا دیوار مهربانی در همه جای کشور میزبان لباس‌ها و کفش‌های اهدایی خیرین شود و مردم بی‌بضاعت در فصل سرما از این کفش‌ها و لباس‌های گرم بی‌نصیب نمانند. جالب اینجاست که این موج مهربانی، نه تنها در داخل که در خارج از کشور هم با واکنش‌های مثبتی مواجه شده است و همین جمله ساده حالا خیلی معروف شده است. دویچله‌وله فارسی دراین باره نوشته که خبر به رسانه‌های بین‌المللی رسید. «بی‌بی‌سی انگلیسی» و هفته‌نامه آلمانی «اشپیگل» گزارش‌هایی از دیوار مهربانی با آب و تاب منتشر کرده‌اند.

گفتنی است خانه مهربانی شهرستان بندرگز به همت شهرداری بندرگز جنب بانک انصار این شهرستان واقع شده است.

mehrabani278231

mehrabani278231

mehrabani278231

 

 

 

اخبار مرتبط:

درخواست اینستاگرامی شهروند بندرگزی بر ایجاد دیوار مهربانی در شهر+عکس

 

دیدگاه‌ها   

0 #1 gorgani 1394-10-08 21:48
این دیگه چه کارییه .نیازمندان و مستضعفین معلوم هستند .مردم مخفیانه کمک میکنند نمیخاد ابروشونو ببرید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار