فرماندار شهرستان بندرگز در ای نشست گفت : بندرگز دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و باید به گردشگران معرفی شود.

به گزارش کناره ، "حسین احمدی" در اولین نشست ستاد خدمات سفر نوروزی ۹۷ شهرستان بندرگز به اطلاع رسانی نوروزی و معرفی اماکن گردشگری ، تاریخی و مذهبی توسط دستگاه های اجرایی مختلف اشاره کرد و گفت : موارد مورد نظر برای اطلاع رسانی به مسافران نوروزی برای نوروز ۹۷ در مجموعه ‌ای منسجم جمع ‌آوری و ارایه شود.

وی اظهار داشت : همه افرادی که به شهرستان بندرگز سفر می کنند ، در گروه ها و شغل های مختلف ، مسافران نوروزی به شمار می روند.

فرماندار بندرگز تاکید کرد : امکانات موجود در شهرستان بندرگز در چارچوب ستاد خدمات سفر نوروزی باید به طور یکسان به مسافران نوروزی ارایه شود.این مقام مسوول اظهار داشت : ایام سفر و حضور گردشگران در شهرستان ، فرصت بالندگی فرهنگ بومی و منطقه ای است و باید سالها خدمات رایگان به مسافران و میهمانان ارائه کرد تا مسافران به حضور در منطقه عادت کنند.

احمدی گفت : با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان بندرگز و قرار گرفتن این شهرستان از سمت تهران به مشهد مقدس پیش بینی می شود ، مسافران زیادی از این شهرستان بازدید یا عبور کنند.

این مقام مسوول با اشاره به ساحل دریای بندرگز و نوکنده گفت : اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سواحل برای مسافران نوروزی توسط دستگاههای مربوطه مدنظر قرار گیرد.وی تصریح کرد : همه مسوولان باید با تمامی توان برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تلاش کنند.

فرماندار بندرگز افزود : امید است با تدابیر اندیشیده شده توسط مسوولان بهترین خدمات به میهمانان نوروزی ارایه و موجب رضایت مندی آنان شود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار