مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان گلستان به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور صبح امروز در گرگان برگزار شد.

عید سعید قُربان از بزرگترین اعیاد مسلمین در سراسر جهان و قربانی نمودن در این روز بر همه افرادی که بر اساس فقه اسلامی اعمال حج را به جای می‌آورند واجب و برای سایر مسلمین ذبح گوسفند، گاو یا شتر و توزیع بین نیازمندان و مستمندان مستحب است.

تیم پرسپولیس با برتری مقابل پارس جنوبی جم و با کسب 61 امتیاز قهرمان هجدهمین دوره لیگ برتر شد.

ایجاد کانال انحرافی به طول ۱۲ کیلومتر برای انتقال سرریز سد وشمگیر به سمت دریاچه کال شور و تالاب آلاگل بزرگترین پروژه جهادی در بالادست سد وشمگیر در استان گلستان است که توسط سپاه  در حال انجام است که احداث این کانال موجب مدیریت ورود آب و سیلاب به شهرهای آق قلا و گمیشان می شود.

فتنه تحریم ساز از قاب موشن گرافیک متنای کشور که به موضوعات و ابعاد مختلف فتنه ۸۸ که منجر به فتنه تحریم در عرصه های مختلف کشور از جمله صادرات نفتی کشور وارد کرد.

موجودات دریایی که اقیانوس را با رنگ های پر جنب و جوش خود روشن می کنند./عکس: SimonPierce

همزمان با فرا رسیدن نیمه فصل پاییز، آسمان کربلای معلی و بین الحرمین طی روزهای اخیر شاهد بارش شدید باران رحمت الهی می‎باشد.

جنجالی ترین کلیپی با موضوع روشنگری مشکلات اقتصادی کشور که ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

شب گذشته یادواره 6 شهید روستای گز شرقی از توابع شهرستان بندرگز با حضور اقشار مختلف منطقه  ایثارگران ،خانواده های شهدا و مسوولان در مسجد حاج یعقوب این روستا برگزار شد

آخرین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه به پایان رسید.

حجاب در اسلام به عنوان حمایت زن مطرح شده است. زنان مسلمان دوست ندارند وقتی درون جامعه می آیند مردان نگاهی به آن ها بکنند که جنبه جنسی داشته باشد.

اثر نقاشیخط هنرمند بندرگزی استاد علی حسن پور به همراه آثار فاخر هنرمندان کشورمان روی دیوار گالری های کوالالامپور خودنمایی می کند.

حواشی دیدار دو تیم  ملوان بندرگز و پیام اردکان یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

آیین دسته روی عزاداران علی (ع)در شهرستان بندرگز برگزار شد.

به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی از شهر نوکنده به سمت روستای تلور برگزار شد.

همزمان با اولین روز از هفته ی سلامت و هم صدا با مدارس سراسر کشور  نوای سلامت در مدارس شهرستان بندرگز به صورت نمادین در مدرسه دخترانه توحید این شهرستان طنین انداز شد .

تازه ترین اخبار