شورای اداری شهرستان بندرگز با حضور مسوولان شهرستانی در خصوص تکریم مردم ، هفته بسیج ، بنزین ، حمایت تولید کنندگان ، انتخابات و  ... در سپاه برگزار شد

به گزارش کناره ، شورای اداری این ماه شهرستان بندرگز به مناسبت هفته بسیج با حضور مسوولان شهرستان در سپاه شهرستان برگزار گردید .

حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز در این نشست روحیه و تفکر بسیج را مهمترین اصل بسیج عنوان کرد و گفت : تفکر بسیجی امروز باید فراگیر شود ، تفکر بسیجی با هدف مقدس از دنیا و مسائل دنیوی می گذرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر ایران  افزود : این روزگار عصر فتنه هاست ، فتنه 98 فتنه هوشمندی بود ولی باید مراقب بود اتفاقاتی که در لبنان ترکیه و عراق افتاده در ایران نیفتد.

 

رضایی رییس دادگستری بندرگز در این نشست با اشاره به تکریم ارباب رجوع  گفت : مسوولان تکریم ارباب رجوع را نه شعاری بلکه واقعی اجرا کنند و جدی بگیرند ، کارمندان باید با مردم رفتاری داشته باشند که در شان آنان باشد.

وی در خصوص وقایع اخیر ایران بیان کرد : ممکنه در کشور بی تدبیری هایی رخ داده باشد که این حوادث رخ داده ولی از شورای تامین شهرستان تشکر میکنم که برای حفظ امنیت در شهرستان تلاش کردند.

وی در ادامه گفت : قوه قضاییه از فعالان اقتصادی حمایت میکند ، مسوولان هم این کاغذبازی های اداری را کم کنند و از تولیدکنندگان حمایت کنند ، فعالیت دوباره یک کارخانه مساوی با اشتغال برای چندین نفر است.

 

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه بندرگز چهل سالگی بسیج را به بسیجیان  تبریک گفت و افزود : سپاه شهرستان در هفته بسیج بیش  از 150 عنوان برنامه در شهرستان اجرایی خواهد کرد.

سرهنگ حسینی با تشکر از حضور جهادی بسیجیان همیشه در صحنه در مناطق سیل زده و برنامه های جهادی  گفت : بسیجیان شهرستان بندرگز در بازسازی منازل سیل زدگان آق قلا حضور پررنگ داشتند همچنین در روستای های تابع هم چندین خانه را ترمیم کردند.

 

فرماندار بندرگز هم با تاکید بر اخلاقمداری مسوولان گفت : پذیرفته نیست که در شرایطی که مردم در فشار هستند با آنان با بداخلاقی برخورد شود.

وی اظهار داشت : دولت قول داده که درآمد بنزین به اقشار کم توان و مستضعف داده شود.

وی به مسوولان شهرستان هشدار داد : اگر مسوولی برای کاندیدایی از سمت خود سواستفاده کند با آن برخورد خواهد شد ، انتخابات ناموس ملت است ، ما وظیفه داریم انتخابات سالم و امن برای مردم اجرا کنیم ولی انتخاب با مردم است.

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

shoraedari020998 1

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار