شهردار و شورای شهر نوکنده در مراسم تجلیل از خبرنگاران به بیان تحقق وعده هایشان و فعالیت های اجرایی در نوکنده پرداختند.

به گزارش کناره ، سیدمحمدرضا سیدالنگی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه اظهار داشت : این شما خبرنگاران هستید که حرف حق مردم را به گوش مسوولان و زحمات مسوولان را به مردم نشان میدهید ، شما واسطه مردم و مسوولان هستید.

سید النگی با تقدیر از انتقادهای سازنده خبرنگاران گفت : برخی انتقاد ها بجا است ، 4 ما از سیل گذشته ولی ترمیم رودخانه انجام نشده ولی ترمیم رودخانه و خسارات سیل نیاز به بودجه ای دارد که دولت به ما می دهد و هنوز این بودجه به شهرداری داده نشده است.

وی افزود : البته خبر خوشی هم به همشهریانمان بدهیم ،  3 میلیارد تومان از خسارات وارده به حوزه نوکنده قرار است تا یک ماه دیگر واریز گردد تا اقدامات اجرایی برای جبران و ترمیم خسارات سیل در این حوزه انجام شود.

شهردار نوکنده با اشاره به عملی شدن برخی از وعده هایی که در گذشته داده بود گفت : اجرای 20 هزار متر مربع در شهر نوکنده (13 هزار متر در نوکنده و 7 هزار متر در مزنگ)با الویت بهرمندی بیشتر با اعتبار بالغ بر 700میلیون تومان ، تحهیز شهر به دوربین های ترافیکی و نظارتی با اعبار بالغ بر 60 میلیون تومان ، ساماندهی محوطه مسجد جامع ، واگذاری امکانات ساحل به بخش خصوصی برای بالا بردن امکانات رفاهی و تفریحی و ....

وی افزود : شهروندان شهر خود را می سازند ، شهروندان با عقب نشینی های لازم و اجرای تعریزات  فضا را برای انجام امور اجرایی و اسفالت راحت تر می کنند.

شهردار نوکنده تصریح کرد : نمی توان گفت ایراد وجود ندارد ولی امروز روحیه مردم خراب است نمی خواهیم وعده و شعار به مردم دهیم روحیه جوانان رو به ناامیدی میرود ، شما رسانه ها می توانید امید و نشاط را به جامعه بازگردانید.

در پایان نیز شهردار و شورای شهر به همراه اصحاب رسانه از طرح بوم گری و فعالیت های انجام شده در شهر بازدید کردند و هدایایی به رسم یادبود به فعالان رسانه اهدا گردید.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار