امام جمعه بندرگز با انتقاد از مسوولان گفت : هر وقت حاشیه‌سازی تمام شد بفرمایید برای مردم چه کرده‌اید؟!

به گزارش کناره ، حجت الاسلام و المسلین سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بندرگز با تبریک میلاد حضرت زهرا ام ابیها و روز زن اظهار داشت : زن را در منطق اسلامی برخوردار از یک چهارچوب کامل است ، «زنِ اسلامی» موجودی است دارای ایمان، عفاف، رشد علمی و معنوی، اثرگذار در اجتماع، مدیر خانواده و مایه آرامش مرد و  در کنار آن برخوردار از خصوصیات زنانگی مثل لطافت و آمادگی برای دریافت انوار الهی.

حجت الاسلام حسینی  گفت : در برابر زن اسلامی الگوی انحرافی زن غربی وجود دارد که به‌جای همه خصوصیات برجسته و ممتاز زن اسلامی، شاخصه‌هایی همچون برهنگی و جلب نظر و التذاذ مردان را در خود دارد.

ایشان، ملزم بودن مردان به پوشیدن لباس کامل و تشویق زنان به برهنگی هر چه بیشتر در مجالس رسمی غرب را نمونه‌ای از سوق دادن زن غربی به ولنگاری و بی‌بندوباری برشمردند و افزودند: امروز زن غربی مظهر مصرف، آرایش، جلوه‌گری مقابل مردان و وسیله هیجان جنسی است.

وی ادامه داد : حضرت آیت الله خامنه‌ای، طرح مسائلی همچون «عدالت جنسیتی» در سخنان غربی‌ها را ظاهری و مسئله‌ای خالی از واقعیت دانستند و با اشاره به اذعان تعداد زیادی از زنان صاحب‌مقام غربی در ماههای اخیر به قرار گرفتن در معرض سوء استفاده و خشونت در جریان مسائل اداری، گفتند؛ اسلام به‌وسیله حجاب در را بر روی این نقطه انحراف بسته است، بنابراین حجاب اسلامی وسیله مصونیت زن است نه محدودیت او ،  رهبر انقلاب اسلامی، فرهنگ الهی را تضمین و تأمین‌کننده استقلال و آزادی ملت ایران دانستند و گفتند؛ ولنگاری و اسیرِ دست‌بسته‌ی فرهنگ غرب بودن، آزادی نیست بلکه آزادی یعنی ایمان، فکر، فرهنگ و الگوی اسلامی خود را داشته باشید و دنبال کنید.
اما متاسفانه در این روزها شاهد هجوم همانهنگ برخی از چهرهای مشهور سیاسی و مدعیان اصلاح طلب به ارزش های اسلامی  هستیم

وقتی ارزشها عوض شود عوضی ها با ارزش میشوند

امام جمعه بندرگز گفت : مدعیان اصلاحات که پیش از این از اعتقاد خود به جمهوری اسلامی و خط امام سخن می‌گفتند با گذشت زمان ماهیت حقیقی خود را نشان داده و در عمل مخالفت خود با ارزش‌های اسلامی را نشان دادند، مخالفت با« حجاب اسلامی » ذیل عنوان « حجاب اختیاری » ، برگزاری مراسم لهو و لعب از سوی شهرداری تهران و اذعان یکی از محکومین فتنه به عدم اعتقاد این جریان به «جمهوری اسلامی » را بایستی در این راستا مورد ارزیابی و تحلیل قرار داد.

وی ادامه داد : در روزهای گذشته برخی مدعیان اصلاحات در چندین جبهه به مقابله صریح با ارزش‌های اسلامی پرداخته و این تقابل آنان در روزنامه‌های زنجیره‌ای و برخی مراسمات خاص که از سوی شهرداری تهران برگزار شد نمود یافته است.
تقابل با احکام صریح اسلام از جمله ضرورت رعایت حجاب به عنوان نص صریح قرآن که با بهانه اجباری نبودن حجاب از سوی مدعیان اصلاحات مطرح شده و این مدعیان برای اثبات نظر ضد اسلامی خود به دنبال یافتن کدهای موید هستند را در این راستا می‌توان بررسی کرد.
این جریان به بهانه مخالفت با حجاب اجباری به گفته " علی مطهری " نماینده تهران به دنبال برهنگی هستند، آنان چون نمی‌توانند نظر صریح خود را همان گونه که بدان معتقد هستند علنی سازند آن را در پوششی از الفاظ و کلمات پنهان کرده و به خورد مخاطبین می‌دهند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به رقص دختران در جشن روز زن شهرداری تهران گفت :  در مراسماتی که از سوی منتسبان به این جریان برگزار می‌شود صراحتا هیچ التزامی به ارزش‌های اسلامی دیده نمی‌شود از جمله در همایش بانوان شاغل در شهرداری تهران چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند و نجفی آنها را تشویق کرد!

جالب اینجاست که وقتی دلسوزان اننقلاب به عملکرد برخی مسولین انتقاد میکنند متهم میشوند به بیعقلی !!!!

از دیدگاه امیرالمؤمنین(ع)، کسانی که بجای مقاومت در برابر دشمن، نسخه سازش می پیچند، بی عقلند؛ چراکه:ثمرة العقل، الإستقامة؛ استقامت در برابر دشمن، نتیجه خردورزی است.» (غررالحکم؛ ص326)از دیدگاه امیرالمؤمنین(ع) کسانی که فریب لبخند دشمن را می خورند، بی عقلند؛ چراکه:فَإِنَّ الْعَدُوَّ رُبَّمَا قَارَبَ لِيَتَغَفَّلَ فَخُذْ بِالْحَزْمِ وَ اتَّهِمْ فِي ذَلِكَ حُسْنَ الظَّنِّ؛ گاهى دشمن نزديك مى‏شود تا غافلگير كند؛ پس دور انديش باش و خوشبينى خود را متّهم كن.» (نهج البلاغه؛ نامه 53)

 

توصیه ای به مسوولان

امام جمعه بندرگز در توصیه ای به مسوولان عنوان کرد : هر وقت حاشیه‌سازی تمام شد بفرمایید برای مردم چه کرده‌اید؟!

وی افزود : معاون اول ریسس جمهور باز سناریوی تکراری نمیگذارند کار کنیم را مطرح کردنند ، ایشان شفاف بفرمایند چه کسی نمگذارد کاربکنند آیا برادرشان با این پرونده حجیم اقتصادی در قوه قضاییه یا حسین فریدون یا دختر فلان وزیر با 30 میلیارد بدهی به بانک یا زنان خیابان یاسر تهران کی مانع کارکردن شماست ؟؟؟
مروری بر مواضع و اظهارات دولتمردان نشان می‌دهد آنان به جای پاسخگویی به مطالبات مردم و گزارش‌دهی درباره میزان عمل به وعده‌ها، حاشیه‌سازی و اظهارات جنجال‌برانگیز را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

امام جمعه بندرگز با انتقاد از روند کشورداری و برخی سیاست های اشتباه دولت روحانی گفت :مگر قرار نبود برجام  چرخ اقتصاد را بچرخاند و دیدیم  که تنوانست حتی چرخ هواپیمای ظریف در آلمان را بچرخاند ...

مگر قرار نبود و نمیگفتید برجام سایه ی جنگ را از سر ایران برداشت !!!
هدف از سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران چه بود ؟؟
سفر لودريان يعنى تهديد آمريكا به خروج از برجام براى امتيازگيرى است‌ در موضوعات منطقه ای و موشکی در عين حال جا دارد از مواضع مقتدرانه و عزتمدارانه رئيس‌جمهور، وزير امور خارجه و دبير شوراي عالي امنيت ملي كشورمان تشكر كرد كه با قاطعيت و از سر عزت به وزير خارجه فرانسه يادآور شدند كه توان دفاعي جمهوري اسلامي ايران قابل مذاكره نيست و اروپايي‌ها به جاي تمركز روي ايران بايد به آمريكا جهت اجراي برجام فشار آورند و خود را از نقش واسطه و انتقال مطامع آمريكا خارج ساخته و نقش مستقلي را براي خود تعريف نمايند.

وی ادامه داد : اگر ايران در خصوص حضور فرانسه در ليبى، شاخ آفريقا، شمال آفريقا، مغرب و... به محافل بين‌المللى شكايتى برد، آن‌وقت فرانسه هم مى‌تواند اقدام متقابل كند،  حضور و فعاليت‌هاى ايران و توجه اين كشور به علائق منطقه‌خود، هيچ ارتباطى به كشورهاى غربى ندارد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار