تجمع اصحاب حق با حضور اقشار مختلف مردم ،دیشب با سخنرانی دکتر حسن عباسی ،تحلیل گر سیاسی و اجتماعی در مسجد جامع بندرگز برگزار شد.

به گزارش کناره ، دکتر حسن عباسی در این نشست با اشاره به در پیش بودن جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : دین اسلام در جهان عزت و عظمت دارد و دشمنان زیادی را در مقابل خود دارد و اسلام بازیگر مهمی در حیات بشری شده و این حاصل خون شهدای اسلام ، انقلاب و جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه کف انقلاب جمهوری اسلامی و سقف آن ظهور حجت است افزود : تا لحظه ظهور همچنان در انقلاب هستیم و مرزهای ما به سوریه ، لبنان ، عراق ، بحرین و ... رفته است.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) شروع کننده انقلاب اسلامی نبوده بلکه انقلاب اسلامی از صدر اسلام و توسط امام علی (ع) شروع شده است .

وی با بیان اینکه دوره امامت با امام علی و دوره زعامت  با ولایت فقیه است اظهار داشت : هیچ پیامبر و امامی مانند اکنون چنین مردمی را نداشته است  جنگ تحمیلی ، سقوط مدیران کلان و تحریم موجب عقب نشینی مردم نشده است و مردم در همراهی با ولایت از مدیران نظام جلوتر هستند.

دکتر عباسی ادامه داد : انقلاب اسلامی عقبه بزرگی دارد و انبیا علیه ظلم عمل و با بی عدالتی مبارزه کردند و انقلاب اسلامی نیز برای همین آمده است.

وی به دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : ولی فقیه وظیفه دارد تا مردم در مسیر و چارچوب الهی درست هدایت کند و نباید اجازه دهیم حدود الهی در نوردیده شود.

عباسی با اشاره به اینکه ایران جزو هفت کشور صاحب قدرت است اظهار کرد : اگر در هر چیز دیگری روحیه جهادی را پیروی می کردیم سرآمد بودیم و مانند سردار سلیمانی مستشار صادر می کردیم و حاکم عربستان ، اوباما و کسان دیگری که میگفتند بشار اسد باید برود ولی خودشان رفتند.

abasi6235472 1

وی با بیان اینکه چرا مستشار اقتصادی صادر نمی کنیم اظهار داشت : انقلاب در حوزه اقتصاد تازه شروع شده است و انقلاب سیاسی اسلام ، نابود کردن پهلوی بود.

وی ادامه داد : امروز ولایت فقیه داریم اما فقه مبتنی با ولایت فقیه جاری نیست ، انقلاب اسلامی در سیاست موفق بوده اما اقتصادی موفق نبوده است ، ملت های دیگر پشت سر ما حرکت می کنند و شاید در بعضی از جاها از ما جلو بزنند.

دکتر عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : لیبرال ها با نفسانیات اسلام مشکل دارند و امروز لیبرالیسم به بن بست رسیده است.

وی پاشیدگی اقتصاد آمریکا را از دلایل بستن مرزها از سوی رییس جمهور آمریکا عنوان کرد و گفت : ترامپ آمریکا را با بدهی 60 تریلیون دلاری تحویل گرفته است.

عباسی در ادامه به پاشیدن اقتصاد کشورهای بزرگ اشاره کرد و گفت : عده ای که می گویند در پسابرجام ایران را نجات می دهند ، کشورها اقتصادشان پاشیده است، تمام کشورها به سمت درهای بسته رفتند که اشتغال و تولید برای خودشان باشد ولی ما به سمت سیاست های درهای باز حرکت کردیم و با توجه به پیشرفت های ایران نمی توانیم شغل ایجاد کنیم.

وی به اظهارات یکی از مدیران شورای شهر تهران که اظهار داشته برای پلاسکو باید از خارج کارشناس می آوردیم تا بگویند چه کاری انجام دهیم اظهار داشت : در نظام و بعد از 38 سال پیروزی انقلاب اسلامی مدیرانی داریم که می گویند ما نمی توانیم ! وزیری می گوید ما باید از بیرون مدیر بیاوریم! امام میگوید ما می توانیم و این نظرات خلاف نظر امام است ، عده ای هنوز باور ندارند که ما می توانیم ، هواپیما از کشور بیگانه می آورند و در مشهد طواف می دهند و میگویند به ما هواپیما می دهند، مشکل ما این است که در انقلاب هنوز عده ای از جمله ما نمی توانیم یاد می گیرند، اقتصاد جهانی پاشیده شده و ما افتخار میکنیم برای آنها شغل ایجاد می کنیم، بعضی ها خوشحال هستند که آنها لبخند می زنند، قرار بود پاسپورت ایران عزت پیدا کند ولی الان ایرانیان در فرودگاه ها آواره هستند.

وی ادامه داد: سه سال آمریکا را در آغوش گرفتید و در خیابانها قدم زدید و نتیجه این شده که حق ورود به آمریکا را نداریم و هیچ شرکت هواپیمایی نمی تواند ایرانیان را سوار کند، قرار بود در پسابرجام مشکل اقتصادی حل شود و عده ای در خیابانها رقصیدند و جشن گرفتند ، قرار بود که کدخدا بیاید و مشکل ما را حل کند ، اگر قرار شده که از تحریم خارج شویم آمریکا باید یوترن (قاون ایسا) را حذف می کرد.

عباسی گفت : وزیر امور خارجه ( ظریف ) در جایی در بخش خصوصی اعلام کرده که یوترن ربطی به برجام نداشته و مربوط به قبل از برجام است و قانون داماتو هم ربطی به مذاکرات برجام ندارد، وی به تکبر در مدیران وزارت خارجه اشاره کرد و خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان گفت : پس قرار بود شما چه کاری انجام دهید!!!!اگر روز اول به رهبری اعلام می کردید ایشان اجازه مذاکره را نمی دادند.

عباسی اضافه کرد : خوش بینی مفرد آنان به آمریکا منجر شده که تیم اقتصادی را در مذاکره نبردند، آمریکا امروز برجام را به اهرم فشار تبدیل کرده است، ترامپ رییس جمهور آمریکا مرزها را می بندد و مسوولان تازه می گویند با دشمنان انقلاب همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم و اکنون کسانی که ایرانی هستند حق ندارند وارد آمریکا شوند ، بعضی ها هنوز دشمنی آمریکا را جدی نگرفتند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جهانیان با شکستن دلار نجات خواهند یافت اظهار داشت : امروز آمریکا جنگ ارزی را در دستور کار دارد و می خواهد پول کشور را زمین زند و جوانان باید مبارزه با ارزش دلار را در زندگی خود قرار دهند، امروز به جهاد کبیر نیازمندیم، آمریکا فساد اخلاقی را ایجاد کرده که جهان را نابود کند و زنازادگی را در دنیا منتشر کرده است، آن کسی که از ازدواج سفید در کشور سخن می گوید میخواهد حرام زادگی را در ملت و جامعه پیاده کند، باید بدانند حلال زادگی از ویژگی برجسته این ملت است ، مرد ایرانی غیرت و زن ایرانی عفت دارد و جوهر اسلام در تار و پود مردم ما نهادینه شده است .

این نشست از سوی ستاد مردمی گفتمان انقلاب اسلامی بندرگز برگزار شده است .

abasi6235472 1

abasi6235472 1

abasi6235472 1

abasi6235472 1

abasi6235472 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار