فرمانده سپاه شهرستان بندرگز با عنوان این خبر گفت : جوانان انقلابی و بسیجی از اولین روزها برای مقابله با ویروس کرونا وسط میدان بودند و امروز هم در این طرح برای کاهش آمار مبتلایان دست به کار شدند.

 

به گزارش کناره ، سرهنگ سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در تشریح طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت :اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بندرگز اپیدمی کوید 19 (بیماری کرونا) امروز یک بیماری نیست. بلکه یک پدیده چند وجهی و در واقع یک بحران است که بنیان های امنیتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه بشری و کشور ما و از همه مهمتر سلامت و جان انسان را تهدید می‌کند.

در همین راستا در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در ورود بسیجیان برای رهایی کشور از این عارضه همه گیر برابر تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین در جهت اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرگز با سازماندهی و انجام نیروهای جهادی بسیج و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دیگر ادارات این طرح را اجرایی مینماییم.

در این طرح نیروهای جهادی بسیج در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی طی آموزش های انجام شده برابر بلوک بندی های انجام شده محله به محله در سطح شهرستان بندرگز به انجام ماموریت می‌پردازند.

هدف از اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبارزه با همه گیری کرونا و ریشه کنی آن از طریق توسعه و تقویت اقدامات پیشگیرانه باره گیری پیگری و مراقبت از افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا قبل و بعد از بستری در بیمارستان می باشد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار