سرهنگ پاسدار حسینی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز سپاه را امید ملت در مشکلات و خار چشم دشمنان این کشور خواند و در پیامی سالروز تاسیس سپاه را به پاسداران ، بسیجیان و مردم کشور ایران تبریک گفت.

 

به گزارش کناره ،  دوم اردیبهشت‌ماه سال 1358 سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز این ارگان انقلابی 41ساله می‌شود؛ سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود خدمتگزار مردم بوده و در زمینه‌های نظامی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت‌های خدماتی برای عموم مردم و... فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.

 

فرمانده سپاه بندرگز در پیامی گفت :

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبان ملت که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)؛ خصوصیاتی در آن هست که در سایر برکات ناشی از انقلاب این خصوصیات را انسان کمتر مشاهده می کند.

بحمدالله امروز نهال نوپای سپاه به ثمره خون شهدای سرافراز و همت و تلاش مردان بی ادعا به درختی تنومند مبدل گردیده که تمامی معادلات مستکبرین و زورگویان جهان را همچون دوران دفاع مقدس بر هم زده است‌.

پاسداران همواره تمرکز همت خود را بر رفع آلام همه اقشار ملت عزیز گذاشته و این مهم را مسئولیتی فراتر از مأموریت قانونی خود می‌دانند و حضورشان در کنار مردم در حوادث کشور چون سیل و زلزله و ویروس کرونا و ...  سندی بر این گفته است  .

امروز یک پاسدار مکتبی است، یک نیروی جهادی است، یک نیروی دارای منطق بیرونی است، امروز سپاه  مایه امید دوستان انقلاب اسلامی و مایه بیم دشمنان است.

ضمن تبریک فرا‌رسیدن این روز مبارک به تمامی سبز پوشان عرصه ایثار و شهادت ،خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، پاسداران بازنشسته و بسیجیان سلحشور، توفیقات روز افزون شان را از خداوند متعال تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در دفاع از حریم و حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

 

سرهنگ پاسدار سید علی حسینی
فرمانده سپاه شهرستان بندرگز

 

 

انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار