سیدمحمدرضا سیدالنگی شهردار نوکنده اظهار داشت: این طرح بر اساس پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر نوکنده از اول‌ آغاز و تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت

 

وی هدف از اجرای این طرح را تسهیل در بازپرداخت عوارض و ترغیب شهروندان بدهکار برشمرد و خاطر نشان کرد: صاحبان املاک و اماکن تجاری بدهکار به شهرداری می‎توانند برای تسویه بدهی خود با مراجعه به شهرداری‎ نوکنده از این فرصت بهره‎مند شوند.

شهردار نوکنده ادامه داد: با عنایت به پیشنهاد شهرداری نوکنده و تصویب شورای اسلامی شهر برای بدهکاران به شهرداری در پرداخت عوارض و یاصدور پروانه ساختمان 40 درصد عوارض برای مراجعه‎کنندگان در نظر گرفته شده است.

مهندس سیدالنگی با تأکید بر اینکه بخش قابل توجه درآمدهای شهرداری نوکنده از محل پرداخت عوارض و پایان کارهای ساختمانی به دست می‎آید، بیان کرد: پرداخت به موقع عوارض شهرداری توسط شهروندان از سویی موجب افزایش درآمد شده و از سوی دیگر شرایط را برای ارایه خدمات‎دهی بهتر به شهروندان و اجرای طرح‎های عمرانی تأثیرگذار فراهم می‎کند.

وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلات مالی که شهرداری نوکنده با آنها مواجه است، همه تلاش‌های این نهاد خدماتی و عمرانی، حول محور خدمات‎رسانی مطلوب به شهروندان در جریان است. البته ارایه خدمات نیز مستلزم حمایت و همکاری مردم است.

شهردار نوکنده با اشاره به گستردگی حوزه کاری نهاد شهرداری تأکید کرد: با توجه به محدودیت و کمبود اعتبارات مورد نیاز، پروژه‎های عمرانی و خدماتی که شهرداری نوکنده متولی اجرای آنها است، بر اساس اولویت مطالبه و نیاز مردم اجرایی میشوند‎

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار