حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی  گفت :این مبالغ برای تامین جهیزیه نوعروسان، درمان، تحصیل، اشتغال، مرمت و بازسازی مسکن و معیشت نیازمندان هزینه شده است.

به گزارش  کناره ، رییس شورای زکات شهرستان بندرگز گفت: در سال۹۷ مبلغ ۴۱۹میلیون تومان وجوهات زکات از کشاورزان و دامداران جمع آوری شده است که نسبت به سال قبل ۶۵درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی افزود:این مبالغ برای تامین جهیزیه نوعروسان، درمان، تحصیل، اشتغال، مرمت و بازسازی مسکن و معیشت نیازمندان هزینه شده است.

حسینی افزود : مبالغ زکات در شهرستان بندرگز از منابع مختلف فطریه ، نذورات و کمک های مردمی جمع آوری شده و در امور مختلف از جمله کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت ، تهیه جهیزیه و مسکن ، تهیه دارو ، کمک هزینه تحصیلی و امورات فرهنگی صرف شده است.

حجت الاسلام حسینی ابراز امیدواری کرد: پیش بینی می شود امسال ۵۰درصد نسبت به سال گذشته زکات بیشتری جمع آوری شود.

فرماندار بندرگز نیز در این جلسه اظهار داشت : برای ترغیب و تشویق بیشتر کشاورزان برای پرداخت زکات بهترین راهکار آگاه سازی این قشر از جامعه در زمینه فواید ، آثار و برکات پرداخت زکات در جامعه است.

نشست شورای زکات شهرستان بندرگز با حضور امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسوولان این شهرستان در محل کمیته امداد حضرت امام (ره) برگزار شد.

 161464654654541351

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار