معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندرگز گفت : هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای پی بردن قشر فعال و پویای کارگران به جایگاه و منزلت اجتماعی شان است.

به گزارش کناره؛ "شهربانو برهانی" در آیین تجلیل از کارگران مجتمع تولید گوشت سحر مرغ کردان نوکنده افزود : جامعه کار و تولید ، نقش ارزنده و بسزایی در تحقق نامگذاری شعار سال ها از سوی مقام معظم رهبری دارد.

وی بیان داشت : جامعه کارگری همیشه به عنوان سربازان اصلی اقتصاد کشور و رونق و تولید داخلی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار می گیرند.

برهانی واژه کار و کارگر را در آموزه های دینی مقدس برشمرد و توضیح داد: پیامبر اکرم (ص) با ذکر اینکه بر دست کارگر بوسه می زند اهمیت و جایگاه کارگر را بیان کردند.

معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار بندرگز افزود : حفظ و صیانت از اشتغال موجود اهمیت بسیار بالایی دارد و این مهم جز با حمایت و خرید کالاهای داخلی محقق نمی شود.

وی امنیت شغلی و معیشت را مطالبه جدی و دغدغه اصلی کارگران دانست و اظهار کرد : برای شکوفایی اقتصادی یکی از مهمترین کارها ، رعایت حقوق این قشر زحمتکش است.

برهانی با تاکید بر حمایت از کار ، کارآفرینان و کارگران اظهار داشت : بندرگز شهرستانی با کار ، تلاش و فعالیت در عرصه کشاورزی و صنعت و ارائه خدمت شناخته شده و از جایگاه خوبی برخوردار است.

در این مراسم از کارگران مجتمع تولید گوشت سحر مرغ کردان نوکنده تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار