تیم فوتبال دارایی گز تنها نماینده استان گلستان در لیگ دسته سوم کشور در هفته یازدهم این رقابتها با نتیجه دو بر صفر مقابل میزبانش ستاره سرخ کاشان تن به شکست داد اما همچنان صدر نشین گروهش باقی ماند.

به گزارش کناره ،  این دیدار عصر امروز یکشنبه در زمین ورزشگاه شهید کوچکی سفید شهر کاشان برگزار شد.

نماینده استان گلستان با ترکیب اولیه هادی حاجی ابائی، میثم زمانی، منصور قلی خانی، امین هاشمی، مسعود قره خانی، محمدعلی حسینی، اسلام دبیری، هادی ریاحی، ساسان تات، بلال میرزاعلی و شهاب یانپی ترکیب به میدان رفت.

دارایی گز در دقیقه 47 و از روی نقطه پنالتی اولین گل دیدار را دریافت کرد و در ادامه حملات غیر موثری روی دروازه میزبان داشت تا اینکه در دقیقه 92 برای دومین بار دروازه خود را گشوده دید.

سرمربی دارایی گز پس از تحمل نخستین شکست این فصل در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام مسوولیت باخت را برعهده می گیرم.

رضا آلوستانی گفت: شرایط برگزاری این دیدار نامناسب بود بطوریکه از دقیقه نخست بازی نه تنها پرتاب اشیا بسوی بازیکنان و نیمکت نشینان دارایی را شاهد بودیم بلکه بازیکنان و مربیان تیمم فحاشی را هم تحمل کردند.

وی ادامه داد: همین که توانستیم به سلامت از ورزشگاه خارج شویم جای شکر دارد؛ متاسفانه ناظر دیدار هم صرفا به تهیه گزارش بازی اکتفا کرد در حالیکه شرایط ورزشگاه مهیای برگزاری بازی فوتبال نبود.

گفتنی است این بازی قرار بود روز شنبه 19 اسفندماه برگزار شود که به سبب بارندگی و شرایط زمین با 24 ساعت تاخیر انجام شد.

دارایی گز در هفته دوازدهم این رقابتها شنبه آینده بیست و پنجم اسفند در تهران به مصاف ویستا توربین تیم سوم جدول رده بندی می رود.

ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان حریفان دارایی گز در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور هستند.

بندرگز در 42 کیلومتری غرب استان واقع است./ایرنا

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار