سردار معروفی اظهار داشت : همه ما در جنگ اقتصادی مسوولیم ، مسوولان و مردم باید مراقب باشیم ، باید با این موضل با نگاه به داخل کذر کنیم.

 
به گزارش کناره ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در یاواره 287 شهید شهرستان بندرگز و 5 شهید گمنام گفت: قطعا هر امت و طایفه ای را با عقبه ی آن می شناسند و عقبه ی این شهرستان با 287 شهید در دوران دفاع مقدس و حضور پر رنگ در صحنه های مختلف انقلاب بسیار درخشان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر جان و آبرو داشتند که از جان خود تحت ولایت امام و سرسفره ی ائمه تقدیم کردند و وجه الله شدند.

 وی با اشاره به اینکه همه ی ما به دنبال قربت الی الله هستیم یادآور شد: شهدا محور وحدت هستند همان هایی که همچون سید و سالار شهیدان از سر و جان خود گذشتند و کربلای دیگر را رقم زدند.

وی با تاکید بر عاشورایی بودن دوران دفاع مقدس افزود : هیچ جا به جزصحنه کربلا و دوران دفاع مقدس سراغ ندارید که انسانها برای دادن جان از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با بیان اینکه همیشه مردم ما با پیروی از امام و ولی خود در قسمت های مختلف سربلند بوده اند افزود: مردم ما به زیبایی رسالت خود را در آن روزها انجام دادند و تقدیم این 287 شهید اثبات این ادعاست.

فرمانده سپاه نینوا 3 مولفه را عامل موفقیت انقلاب اسلامی و وجه تمایز آن با سایر انقلاب ها بیان نمود  و افزود : انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن کریم است ، انقلاب اسلامی  که جمهوری اسلامی بخشی از آن است مردم سالاری دینی است بر اساس معیارهای الهی ترسیم شده است به شرح زیر است ؛

مولفه اول:  ایمان عملی به ذات اقدس الهی است ، توکل و توسل ، باور دستورات نورانی اسلام و عمل به آن به عنوان راه روشن بشریت و اینکه باید در مسیر حق صادقانه حرکت کرد.

وی با نابرابر خواندن جنگ تحمیلی گفت : ملت عظیم شان ایران با دید اعتقادی وارد جنگ شن  و همین امر باعث شدن جنگ شکننده برای مردم دفاع مقدس شود ، این 8 سال را دفاع مقدس میدانستند زیرا تمام فعل و انفعالات آن برگرفته از کربلا و عاشورا بود ، فرهنگ دفاع مقدس در شکل و محتوا فرهنگ حسینی و عاشورایی بود  ، نام لشکرها و گردان ها کرلا و عاشورا بود ، رمز عملیاتها ، عملیاتها ، سربندها و ...  ، غیر از عاشورا در کدام جنگ مقاومتی سراغ دارید انسانها برای دادن جان از یکدیگر سبقت بگیرند .

این قدرت دین بود که با مدیریت امام (ره) جنگ را دانشگاه کرد و جوانان ما در آن مدیریت شدند

مولفه دوم : وحدت واقعی بود ، همبستگی و اجتماع واقعی برای خدا تحت امر حجت و امام که نعمت یرازیر می شود و امنیت می آورد ، در انقلاب و دفاع مقدس یک دین و یک اقلیت وجود ندات ، اقلیتها و مذاهب مختلف شیعه و سنی با هر گرایش سیاسی تحت امر امام (ره) چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس  حضور داشتند ، کجا بخاطر یک نگاه یا حوزه سیاسی با یکدیگر دعوا کردیم و دشمن در ما نفوذ کرد !؟

مولفه سوم : مدیریت صحیح اسلامی یعنی امامت و ولایت ، چه در دوره 10 ساله امام خمینی (ره) و چه در این 30 سال امام خامنه ای ، فرمان امام حکم الهی بود .

سردار معروفی گفت : امروز در جنگ اقتصادی و معیشتی به سر می بریم ، دشمن با فشار اقتصادی به دنبال انشقاق بین مردم و حکومت است ، مردم هوشیار باشید.

وی افزود : امروز هم کلید برون رفت از مشکلات همان سه مولفه پیروزی در دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار