خبر خوش و هدیه شهرداری و شورای شهر بندرگز به شهروندان بندرگزی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران .

به گزارش خبرنگار کناره ، جعفر رضایی شهردار بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره با اشاره به اجرای عملیات روکش و نوسازی آسفالت معابر شهر تا چند روز آینده اظهار داشت : حجم این عملیات عمرانی نسبت به دوره های گذشته قابل توجه است .

شهردار بندرگز گفت : در سال ۹۶ و در اوایل سال جاری برخی از معابر  شهر نظیر،(انقلاب۲۳(شهید عبدالمناف کردی) ، انقلاب۱۷(دارالولایه) ، خیابان شهید گلعلی فندرسکی و فرعی های آن(خیام) ، خیابان شهید حسن پور، خیابان شهید قندهاری(قالیبافی) ، انقلاب ۵۹(شهید فرشاد رحمانی) ، خیابان شهید مطهری ، خیابان شهید زحمتکش ، خیابان کشتیرانی و نهم گُل  ، که سالهای سال ساکنان آن در انتظار نوسازی و روکش آسفالت بودند و شاید شهروندان عزیز ما در  آن محلات به دلیل مشکلات مالی شهرداری، امیدی به انجام چنین عملیات عمرانی نداشتند را با همت و تلاش همکارانم در مجموعه خدوم شهرداری و شورای اسلامی شهر به سرانجام رساندیم .

وی افزود : همچنین با توکل به خدا و حمایت های شما شهروندان عزیز و شورای اسلامی شهر ، در عمران و آبادانی شهر عزیزمان "بندرگز" علیرغم تمامی مشکلات،کوتاهی نخواهیم کرد و از جان مایه خواهیم گذاشت.

اکثر رانندگان شهر از چاله ها و ناهمواری های خیابانها و کوچه ها گلایه دارند ، امیدواریم بسیاری از این چاله ها و ناهمواری های با این نوسازی برطرف گردد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار