سردار ملک با اشاره به برخی اقدامات ظالمانه استکبار جهانی گفت : شعار ما در 13 ابان امسال هیهات منا الذلة و مرگ برامریکاست

به گزارش کناره ، سردار ملک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان گلستان با اشاره به علت اهمیت این روز گفت : سه اتفاق بزرگ در روز 13 آبان اتفاق افتاد که این روز را مهم کرده است ، طرح کثیف کاپیتولاسیون که مصونیت مستشاران امریکایی در ایران را به تصویب رساندند که با اعتراضات امام (ره) و بعد از ان مردم رو به رو شد ، کشتار بزرگ دانش آموزان و دانشجویان در روز 13 ابان و اتفاق سوم تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان انقلابی که حدود 70 نفر جاسوسان امریکایی دستگیر شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان گلستان اظهخار داشت : شعار ما در 13 ابان امسال هیهات منا الذلة و مرگ برامریکاست که همه شما با حضور پرشورتان نشان دادید که همچنان روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم در نسل جدید هم روییده است.

سردار ملک با اشاره به سند40 ساله انقلاب گفت : با تمام فشارها بر ایران با اینکه ما در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار نداشتیم ، امروز بنیه دفاعی بدست آوردیم که هر نقطه از خاورمیانه در دسترس ماست هر کشوری که توانایی دفاعی داشته باشد می تواند در تعاملات نهایی مقتدرانه عمل کند ،امروز از نظر علمی رتبه 11 جهان را در اختیار داریم و ... همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و نتیجه تلاش جوانان باغیریت این کشور است.

وی افزود : روزی 40 هزار مستشار آمریکایی حق توحش از ما میگرفتند امروزبه برکت انقلاب اسلامی استقلال سیاسی پیدا کرده ایم حتی خارج از مرز های ایران  ولی از نظر اقتصادی مشکلاتی داریم ، امیدواریم با تلاش مسوولان مشکلات اقتصادی کشور هم برطرف گردد.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط؛

خروش نسل جدید انقلاب در راهپیمایی 13 آبان بندرگز / گزارش تصویری

بندرگزیها در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی / گزارش تصویری

گزارش تصویری (1) / حواشی راهپیمایی 22 بهمن در بندرگز

راهپیمایی 13 آبان در بندرگز

راهپیمایی 13 آبان در بندرگز+ تصاویر

حضور مردم بندرگز در راهپیمایی روز قدس سال 94+تصاویر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار