طی مراسمی ، فرماندار بندرگز از دانش آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه کبری (س) بندرگز تجلیل کرد.

به گزارش کناره ، احمدی فرماندار شهرستان بندرگز در این مراسم اظهار داشت : خداوند با نعمت علم و دانش جایگاه رفیعی به انسان داده و مسیر کمال و تعالی را برای انسان هموار ساخته است.

حسین احمدی  افزود : علم و دانش فضیلتی بزرگ از جانب پروردگار است که موجب برتری انسان شده است .

وی با تاکید بر همگام بودن دانش آموزان با پیشرفت علم روز و آینده نگری آنها گفت: دانش آموزان امروز باید تلاش کنند تا با پیشرفت سریع علم روز دنیا ، خود را مطابقت داده و همگام و هم قدم باشند.

این مقام مسوول بیان داشت : دانش آموزان بندرگز همواره در عرصه های مختلف فرهنگی ، قرآنی ، علمی و ورزشی در استان وکشور خوش درخشیده اند.فرماندار بندرگز افزود : آینده کشور نیازمند دانش آموزانی خواهد بود که به علم آموزی دل بسته و تمام تلاش خود را در راه فراگیری علم های مختلف به کار گیرند.

احمدی از آموزش و پرورش بعنوان بزرگترین نهاد اجتماعی یاد کرد و گفت : موفقیت این نهاد در گروه مشارکت همه آحاد جامعه است .وی در ادامه دانش آموزان را به توجه به علم ، پرورش اخلاق نیکو و ارائه فکر و نظر عالی در طول سال تحصیلی سفارش کرد.

در پایان این مراسم ، فرماندار بندرگز از ۱۷ دانش آموزان دختر که موفق به رتبه های برتر در المپیادهای علمی و جشنواره ها شده اندتجلیل و قدردانی کرد.

168764646

انتهای پیام/

مطالب مرتبط؛

فرماندار بندرگز از مدرسه استثنایی امیدوار بازدید کرد

بزرگداشت روز فلسفه در مدرسه دخترانه بندرگز + تصاویر

زنگ مدرسه در بندرگز نواخته شد+ تصاویر

نواختن زنگ ورزش صبحگاهی در مدرسه استثنایی امیدوار بندرگز+تصاویر

خودکشی دانش آموز دختر در مدرسه + تصاویر

زنگ بازگشایی مدارس در بندرگز نواخته شد+ تصویر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار