رئیس اداره راهداری شهرستان کردکوی و بندر گز گفت: مرحله سوم روکش آسفالت در محور‌های اصلی غرب استان برای استقبال از نوروز آغاز شد.

به گزارش کناره، کوسلی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کردکوی و بندرگز گفت : در راستای ارائه خدمات شایسته و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران در ایام سفرهای نوروزی، مرحله سوم عملیات روکش آسفالت محور بندرگز به بندرترکمن به طول ۴ کیلومتر و با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در حال انجام است.

کوسلی افزود: در همین راستا روکش آسفالت بخشی از محور بزرگراه کردکوی به بندرگز به طول ۷ کیلومتر نیز در حال انجام است که تا کنون ۲ کیلومتر آن انجام شده است.

وی ادامه داد : همچنین تا قبل از شروع سفرهای نوروزی، روکش آسفالت بخشی از محور جاده قدیم کردکوی به نوکنده به طول ۵ کیلومتر انجام می شود و باقی مانده محور درازنو هم به طول ۳ کیلومتر در ابتدای سال آینده انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری شهرستان های کردکوی و بندرگز به دیگر اقدامات این نهاد برای استقبال از نوروز گفت: برای استقبال از مسافران نوروزی، عملیات ایمنی از قبیل نصب علائم ارتجاعی در بزرگراه و جاده های اصلی، علف زنی حاشیه سازه های بتنی در محور یساقی ، کردکوی ،گلوگاه، تعویض میل ترافیکی و علائم فرسوده، شست و شوی علائم هشدار دهنده و خط کشی محورهای مواصلاتی در حال انجام است.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار