در گروه ب رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور تیم گلستان  با برتری مقابل تیم خراسان شمالی مقام اول را کسب کرد.

 به گزارش کناره، این رقابتها عصر امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین اجرایی شهرستان و مردم خون گرم و کشتی دوست بندرگز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد برگزار شد.

koshti 65 29

در گروه ب رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور  10 تیم از استانهای گلستان، خراسان‌های شمالی و رضوی، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان،کردستان، فارس، اردبیل، قم و مرکزی شرکت داشتند.

در دیدار فینال این مسابقات تیم کشتی استان گلستان با نتیجه 7 بر 3  از سد خراسان شمالی گذشت و عنوان تیم اول مسابقات گروه ب کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور را به دست آورد.

خراسان رضوی و اردبیل هم در رده بندی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری خراسان رضوی به پایان رسید.

koshti 65 27

در مسابقات انفرادی هم نتایج زیر به دست آمد:

در وزن 57 کیلوگرم محمدطهماسبی از گلستان، سعید صفایان خراسان رضوی، سهیل منتظری سیستان وبلوچستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن 61کیلوگرم روح الله نعمتیان، وحید کارکن، داریوش قلی‌زاده از استان‌های قم، اردبیل و خراسان شمالی به برتری دست یافتند.

در وزن 65 کیلوگرم هاشم مختاری از خراسان رضوی، دانیال حجتی از گلستان، جلال علیزاده از سیستان وبلوچستان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در وزن 70 کیلوگرم میلاد طهماسبی از گلستان، شعیب سلیمانی از خراسان رضوی و میلاد ورمغانی از کردستان در جایگاه های برتر قرار گرفتند.

دروزن 74 کیلوگرم مسعود کمروند از مرکزی، علی اصغر جبلی از گلستان، حمید الهیان از خراسان شمالی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن 79 کیلوگرم آرام رحیمی از کردستان، علیرضا حسنی از گلستان و یاشار کلوانی از آذربایجان غربی  بر سکوهای برتر جای گرفتند.

در وزن 86 کیلوگرم اسماعیل محمودی از خراسان رضوی، محمدعلی بچه سقا از فارس و آرش نیرآبادی از گلستان برتر شدند.

در وزن 92 کیلوگرم امیر محمدی از خراسان‌شمالی، اسماعیل نجاتیان از خراسان‌رضوی و حمید کمروند از استان مرکزی بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.

و بالاخره در وزن 125 کیلوگرم هم احمد میرزاپور از خراسان رضوی، پوریا رحمانی از فارس و سید احمدرسولی از گلستان اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار