استاندار گلستان در جمع مسئولان  اجرایی ستاد انتخاباتی بندرگز گفت : ما در آستانه رویداد بسیار بزرگی هستیم که آن امر انتخابات است...

به گزارش کناره ، حسن صادقلو استاندار گلستان در جمع مسئولان  ستاد انتخاباتی بندرگز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  در خصوص انتخابات اظهار داشت : به تعبیر مقام معظم رهبری انتخابات  پمپاژ خون و نفسگاه جدیدی است که فراقتی را ایجاد می کند تا هوای جدیدی به صحنه سیاسی کشور و  به تبع آن به صحنه جهانی می دهد.

صادقلو با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی نیز افزود : ملت و مردم مسئولان ستاد انتخاباتی را چهره های مورد اعتماد می دانند  ، مسئولان ستادهای اجرایی انتخابات  از هر حذب و گروهی که هستید ، بحث بی طرفی  را رعایت کنند تا آرامش انتخاباتی برقرار گردد ،

وی ادامه داد : چهره مهم انتخابات،  آرامشی است که مردم باید احساس کنند، هیچ کس حق ندارد سلیقه و عقیده خود در حمایت از کانیداتوری  را در صحنه انتخابات بروز دهد که این نه شرعی است و نه وجاهت قانونی دارد .

استاندار گلستان اظهار داشت  : اصل عدالت را برای همه نامزدها رعایت کنید، نامزدها با هر شغل و وجاهتی که دارند باید از حقوق تصاوی در رفتار و امکانات برخوردار باشند، بی طرفی شما نتایج بسیار مثبتی خواهد داشت ،  برخی موضوعات ساده اند ولی نتایج  سهمگینی در انتخابات خواهد داشت.

وعده دادن کاندیداتورها کلک انتخاباتی است!

حسن صادقلو تصریح کرد : فرهنگ اخلاق انتخاباتی در طراز انقلاب اسلامی باید رعایت شود و حرکات کاندیداتور ها باید اثباتی شود و هرگاه از مهاورات ، حرکات و صحبت های آنان نفی مشاهده شود بدانید آن خلاف قانون است ودر حیطه اخلاق انتخاباتی نیست، کاندیداها نباید در مسیر وعده دادن برود ، عده دادند در انتخابات کلک اتخاباتی است .

صادقلو گلستان را رنگین کمان اقوان نامید و افزود : بحث قومیت و تکیه  بر رنگ شهرستانیت مسائل درستی در انتخابات نیست و اینها ضد ارزش اند،  گلستان رنگین کمان اقوام است ، باید حرکات ما مخصوصا در انتخابات رنگ و صدای همگرایی داشته باشد و بدانید هر نغمه ای که از آن  همگرایی بیرون نیاید ناهنجاری است  و اگر غیر از این باشد بدانید مردم را از هم جدا خواهید کرد و دشمنی ایجاد می کنید و حضور اقوام را از فرصت تبدیل به تهدید می کنید.

وی افزود : حوزه مجازی را بررسی کنید ، بخشی از اطلاع رسانی انتخابات در حوزه مجازی است ، اگر نفی نظام ، نفی دولت و نفی کاندیداتورها و ... در حوزه  مجازی اتفاق می افتد از حد طراز نظام خارج است و باید با آن برخورد کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار