رئیس ستاد انتخابات گلستان از تعیین تکلیف صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: افراد ردصلاحیت شده در استان گلستان مشخص شدند.

 به گزارش کناره ، علی‎اصغر طهماسبی در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با جمع‎بندی نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت اجرایی استان گلستان پایان یافت و افراد تائید و رد صلاحیت شده مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه مهلت قانونی بررسی صلاحیت کاندیداها در هیئت اجرایی از پنجم الی 14 دی‌ماه اعلام شده بود، تصریح کرد: افرادی که رد صلاحیت شدند چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت‎های نظارت استان گلستان اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: مرحله بعدی احراز صلاحیت افراد معترض از 19 دی‌ماه جاری به مدت هفت روز در هیئت نظارت استان پیگیری می‎شود.

طهماسبی تعداد ثبت‎نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را 305 نفر در استان گلستان عنوان کرد و گفت: 18 نفر از کاندیداها در هیئت اجرایی استان گلستان تائید صلاحیت نشدند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا تعداد هشت کاندیدا رد صلاحیت شدند، اظهار کرد: از حوزه انتخابیه گنبدکاووس یک کاندیدا و در حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر سه کاندیدا رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‎تپه سه نامزد و در حوزه انتخابیه علی‎آبادکتول دو نامزد صلاحیت‎شان تائید نشد و از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز صلاحیت یک نامزد تائید نشد.

طهماسبی همچنین از انصراف شش کاندیدا در عرصه رقابت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان گلستان خبر داد.

به گزارش فارس، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در هفت اسفندماه جاری برگزار می‎شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار