شایعات نمی تواند معیار تصمیم گیری باشد اما می تواند معیاری برای بررسی و تحلیل باشد. بر اساس شایعات عمل نکنید. اما بر اساس شایعات تحلیل کنید.

 به گزارش کناره ، شایعات نمی تواند معیار تصمیم گیری باشد اما می تواند معیاری برای بررسی و تحلیل  باشد. بر اساس شایعات عمل نکنید. اما بر اساس شایعات تحلیل کنید.-شنیده شده است بعد از ثبت نام داوطلبان بعد از بررسی تعیین صلاحیت اولیه انتخابات توسط هئیت اجرایی اسناد به هئیت نظارت شهرستان تحویل می شود.

-شنیده شده است رمضانعلی خواجه از مدیران باسابقه آموزش و پرورش و فرهنگی که دارای تالیفات مختلفی می باشد جلسات مختلفی با قشرهای فرهنگی و دانشگاهی در روستاها و شهر کردکوی داشته است وی از نیروهای اصلاح طلب منطقه با مشی اعتدال می باشد.

– شنیده شده رحمت الله جلالی که دور قبل در انتخابات مجلس شرکت کرده بود جلسات مختلفی با نیروهای قبلی خود داشته همچنین وی از مقبولیت مردمی نیز در قشر مردمی برخوردار است. و از اصولگرایان معتدل می باشد.

– شنیده شده است عبدالرضا ساور که زمانی معاون وزیر ورزش و جوانان کشور بوده است در این دوره زودتر کار خود را شروع کرده و توانسته ایستگاهی نقاطی را برای خود جلب کند. وی از اصولگرایان معتدل می باشد.

-شنده شده است دکتر سید چواد حجازی که مدتی معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوده است با همیاری یکی از شهرداران سابق کردکوی در این شهر درحال رایزنی می باشد و جلسات معتدی در بندرگز و کردکوی داشته است.

– شنیده شده است یکی از داوطلبان به هنگام ثبت نام افرادی را همراه خود برای مشایعت داشته است که از نگاه اجتماعی باعث ضربه به او شده است.

-شنیده شده است رضا سعدی و شیخ احمدی صالحی از طیف اصلاح طلب در حال رایزنی در منطقه بندرگز و کردکوی می باشند ضمن آنکه رضا سعدی قبلا نیز یک دوره در انتخابات شرکت کرده و شیخ احمد صالحی نیز از روحانیونی می باشد که هم در بندرگز و هم در کردکوی نفوذی دارد.

-شنیده شده است که اسماعیل تیموری که از جوانترین کاندیدهای ثبت نام کننده در انتخابات مجلس می باشد اعلام نمود هرگونه تشابه اسمی و قرابت وی با دیگران در منطقه کردکوی را رد کرده و اعلام نموده که بنده اسماعیل تیموری عبدالهی می باشم وی همچنین اعلام نموده تا پایان انتخابات استوار و باصلاحبت در این عرصه خواهد ماند.

– شنیده شده است که کنارگیری یک مرتبه عبدالحکیم فیروزی و کاندیداتوری وی برای فرمانداری بندرترکمن باعث استرس و ترس بعضی از رقبای وی شده است. وی تاکنون از کاندیدای خاصی حمایت نکرده و در دوره قبل تا مراحل انتخاب پیش رفته بود.

-شنیده شده است با توجه به کناره گیری فیروزی قورلی زاده فضای بازتری را برای خود ایجاد کرده و با همکاری ناز محمد ولی پور نماینده اسبق مجلس در حال رایزنی و جلسات فشرده و متعدد در منطقه ترکمن صحرا می باشد.

-شنیده شده است دو نفر از نمایندگان قبلی مجلس در منطقه ترکمن صحرا بدنبال ایجاد اتحاد در آن منطقه در روستاها در حال رایزنی می باشند.

– شنیده شده است بدنبال بحث رکود درمانی در یکی از شهرستانهای غرب گلستان توپ عدم حمایت از این بیمارستان به گردن نماینده افتاده است.

– شنیده شده است مهران شکیبایی در گمیشان بدنبال دریافت رای حداکثری در گمیشان می باشد و بخاطر همین بیشتر فعالیتهای خود را در آن منطقه زوم می کند.

-شنیده شده است حبیب ا… مازندرانی یکی از داوطلبان از حوزه شهرستان کردکوی که از مدیران صداو سیما بوده است در حال رایزنی و ایجاد تعامل با افراد و گروههای مختلف می باشد.

– شنیده شده است شیخ طاهر ربانی سفیر ایران در واتیکان که در تهران برای حوزه غرب گلستان ثبت نام نموده است جلسات متعددی در سطح غرب استان داشته است و جلسه ای نیز در بندرگز در شهرک جمال که بیش از 70درصد از حاضرین در جلسه از طرفداران یکی از کاندیداها می باشد داشته است.

-شنیده شده است حضور ربانی معادلات در سطح منطقه بندرگز را تغییر می دهد.

– شنیده شده است اکثر داوطلبان مجلس در غرب گلستان این هفته در نماز جمعه های غرب استان حضوری فعال داشتند.

 

 

 

منبع: البرزگلستان

دیدگاه‌ها   

-3 #6 حامد 1394-10-22 14:25
فعالیتهای دوره مدیریتی جناب آقای دکتر سیدجواد حجازی نشان دهنده توانمندی ایشان برای نمایندگی مردم این خطه است .
بعنوان گوشه ای از خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :
• احداث ساختمان شبکه بهداشت بندرگز درزمينی به مساحت 650 مترمربع بازيربنای دو هزارمتر مربع در سه طبقه، با تلاش شبانه روزی و صرف هزينه‌ای بالغ بر هفت ميليارد ريال تنها در مدت کمتر از يک و نيم سال (این پروژه پنج سال زودتر از موعد مقرر به بهره برداری رسیده و در اجرای آن یک میلیارد ریال صرفه جویی بصورت مستقیم و سالیانه مبلغ 200 میلیون ریال نیز بابت اجاره بهاء ساختمان استیجاری صرفه جویی شده است.)
• خريد دستگاه‌های پيشرفته چشم پزشکی نظير فايکوويترکتومی، ليزريگ Bscan Ascan و انجام اعمال جراحی چشم مانند پيوند قرنيه، درمان آب سياه حاد، کپسولوتومی غشاء چشمی و مادرزادی و تبدیل بيمارستان شهداء بندرگز تحت عنوان سانتر چشم پزشکی استان گلستان
نقل قول کردن
-3 #5 حامد 1394-10-22 14:18
فعالیتهای دوره مدیریتی جناب آقای دکتر سیدجواد حجازی نشان دهنده توانمندی ایشان برای نمایندگی مردم این خطه است .
بعنوان گوشه ای از خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :
• پیگیری تامین و تحویل زمين محل احداث بيمارستان 320 تختخوابی آيت اله طاهری گرگان
• پیگیری احداث دانشکده دندانپزشکی گرگان
• پیگیری احداث خوابگاه دانشجويی 360 نفره خواهران در گرگان
• پیگیری احداث ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گلستان
• تجهيز کامل بيمارستان شهید صياد شيرازی گرگان
نقل قول کردن
-4 #4 م ح ر 1394-10-22 14:13
در توانایی و اقتدار دکتر سید جواد حجازی شکی نیست.رای ما دکتر سید جواد حجازی
نقل قول کردن
0 #3 احمد 1394-10-16 19:07
فقط مهندس عليمي
نقل قول کردن
-1 #2 مهندس برق 1394-10-16 15:17
شنیده ها حاکیست که دکتر نظری مهر این بار هم پیروز انتخابات مشود.
نقل قول کردن
-13 #1 مهرداد 1394-10-15 19:44
رای ما فقط سید جواد حجازی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار