رئیس دادگستری کل گلستان گفت : شهدا در برابر سختی ها و مشقات آزمایشات الهی صبر کردند و به این درجه رفیع رسیدند.

به گزارش کناره ، هادی هاشمیان رئیس دادگستری کل گلستان در یادواره شهدای روستای لیوان شرقی گفت : حضور در یادواره های شهدا حداقل وظیفه ما در برابر این شهداست ، شهدا رفتند تا ما در امنیت و آسایش باشیم .

رئیس دادگستری کل گلستان اظهار داشت : ما باید از شهدا درس بصیرت بگیریم ، در همه وصیت نامه های شهدا یک مطلب مشترک است و آن هم " پشتوانه ولایت باشید و از ولایت فقیه حمایت کنید " ، شهدا رفتند که ما از ولی فیه ، از دینمان وناموسمان  پاسداری کنیم، امروز رهبری پرچم دار هدایت است اگر مقام معظم رهبری نبود سالهای سال با فتنه هایی که  در کشور ما  درجریان بوده و است  از جمله فتنه 88  امنیت و آسایش از بین می رفت.

ایشان ازعان داشتند : مقام معظم رهبری محور ماست نه باید از ایشان جلوتر رفت و نه عقب تر ، خوارج به دلیل اینکه یا جلوتر از امام و یا عقب تر از ایشان بودند از دین خارج شدند چون  در کنار ولایت نبودند.

هاشمیان با اشاره به رشادت ها و فداکاری های شهدا در دوران دفاع مقدس و دیگر صحنه ها افزود : این انقلاب و این نظام به راحتی به دست نیامد که به همین راحتی از دست بدیم  ، با خون های زیاد و مشقت زیاد بدست آمده است نباید پس از گذشت مدتی آن ها را فراموش کنیم .

وی ادامه داد : در حال حاضر در سطح بین المللی و داخلی توطعه های زیادی برای کشور ما طراحی شده که با بصیرت بالا و دید باز باید مانع از آن شویم.

رئیس دادگستری کل گلستان ضمن تسلیت شیخ النمر تصریح کرد : شیعه در طول تاریخ ظلم را نپذیرفت ، الان هم اینچنین است.

هاشمیان افزود : ایران مانند بهشت حضرت ابراهیم (ع) در آتش است ، این وجودنعمتی چون  ولایت فقیه و خون شهداست  است که امنیت و آرامش در کشور ما حاکم است ، قدر این نعمت ولایت و شهدا را بدانیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنانش گفت : آثار شهدا را به نسل جدید منتقل کنید ،فداکاری و رشادت شهدا را به نسل های جوان انتقال دهید، این وظیفه ماست تا فداکاری هایشان به فراموشی نرود .

وی افزود : ما بر سر سفره این شهدا هستیم و امنیت  آرامش این کشور مدیون رشادت ها و فداکاری های این شهداست.

اخلاقیات و تقیدات در گلستان را افزایش دهید

هادی هاشمیان رئیس دادگستری کل گلستان اظهار داشت : استان گلستان با وجود قومیت های مختلف و ظرفیت بالا ،  پرونده های دادگستری بالایی نسبت استان های دیگر دارد.

هاشمیان کاهش اخلاقیات و تقیدات در جامعه را علت ایجاد اکثر جرایم  در استان خواند و افزود : متاسفانه استان گلستان پر پرونده است و این بدان معنی است  که تقیدات ما در حال کم شدن است ،ایجاد ضرب عمدی ، پرونده های تهدید توهین و جرایم دیگر نشان از کاهش اخلاقیات در استان را می دهد .

وی ادامه داد : متسفانه قباحت خردن مال مردم از بین رفته ، رتبه یک پرونده های ما  گرفتن طلب است ، بیشترین پرونده های تشکیلات قضایی ، حق الناس است.

 

مطالب مرتبط:

نوزدهمین یادواره شهدای روستای لیوان شرقی برگزار می شود

عقدی آسمانی در جوار شهدای گمنام بندرگز + تصاویر

نخستین یادواره شهدای ورزشکار گلوگاه برگزار می‌شود

یادواره شهدای روستای دشتی کلاته غربی برگزار شد

گزارش تصویری هفدهمین یادواره شهدای دهستان گز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار