فرماندار شهرستان بندرگز در نشستی با دهیاران و روسای شوراهای روستاهای بندرگز گفت : دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید فضای سالم همراه با شور و نشاط را برای انتخابات فراهم کنند.

به گزارش کناره ، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در در نشستی با دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بندرگز گفت : دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی باید فضای سالم همراه با شور و نشاط را برای انتخابات فراهم کنند.

علی اصغر میرزایی با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود : انتخابات هفتم اسفند حساس ترین مساله کشوری در سال جاری است و دهیاران و شوراهای اسلامی با روشنگری و بالا بردن سطح آگاهی روستاییان در هدایت آنان برای انتخاب فرد اصلح و با برنامه موثر باشند.

میرزایی تصریح کرد : هر دو انتخابات در سرنوشت کشور دخیل و اثرگذار هستند و در انتخاب افراد اصلح برای مجلس خبرگان و همچنین نمایندگان مجلس باید توجه شود.

وی انتخابات را برای مشروعیت نظام مهم خواند و افزود : یکی از پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران ، حضور مردم در صحنه هاست و ملت فهیم ایران باید در هفتم اسفند در پای صندوق های رای حماسه دیگری رقم بزنند.

فرماندار بندرگز حضور پرشور مردم در انتخابات را موجب افزایش اقتدار نظام در برابر دشمنان بیان داشت و اظهار کرد : با حضور حداکثری مردم در انتخابات ، دشمنان مایوس و توطئه های آنان خنثی خواهد شد و مسولین هم با پشتوانه قوی در برابر زیاده خواهی آنان ایستادگی خواهند کرد.

dehyaran81235641

dehyaran81235641

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار