ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی فرانسه گفت: خدا را شکر موفق شدم با کسب یک مدال خوش رنگ دل مردم ایران را شاد کنم.

به گزارش کناره، حسن یزدانی بعد از کسب مدال طلا رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: در کشتی آخر دیدید که حریفم فقط دفاع می‌کرد؛ البته داوری‌ها نیز بی تاثیر نبود.

وی ادامه داد: خدا را شکر موفق شدم با کسب یک مدال خوش رنگ دل مردم ایران را شاد کنم. با وجود اینکه 2-3 روز قبل از مسابقات سرماخوردگی شدیدی داشتم و بدنم خیلی ضعیف شده بود؛ در مسابقات اول و دوم نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک کشتی آزاد تصریح کرد: خداراشکر در مراحل بعد بدنم راه افتاد و موفق شدم یک مدال خوش‌رنگ کسب کنم.

یزدانی درباره هدفش از حضور در مسابقات جهانی گفت: هدفم حضوری پرقدرت و کسب مدال طلا با نمایش کشتی ایرانی بود. رسول خادم، محمد طلایی و اعضای کادر فنی کمک زیادی به من کردند که بدون حمایت آنها این مدال ممکن نبود.

وی افزود: از همان اول می‌خواستم ثابت کنم فقط برای طلا آمده‌ام تا کارم به اما و اگر کشیده نشود و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند. اگر دعای مردم نبود به مدال نمی‌رسیدم. از زحمات پدر و مادرم هم تشکر می‌کنم که در تمام لحظات من را دعا کردند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار