شهید سیدمهدی سادات حسینی، مرد میدان امتحان، چهار بار به جبهه رفت، او در گوشه ای از وصیت خود می نویسد: اسلام، نیاز به خون مسلمانان دارد و همه باید یک صدا به ندای حق طلبانه امام حسین (ع) لبیک بگوییم تا باشد با این لبیک گفتن راه پرافتخار سعادت و شهادت به سوی همه ما گشاده شود.

 

به گزارش کناره ، شهید سیدمهدی سادات حسینی در سال 1343 در شهرستان بندرگز در خانواده ای از سلاله نوردیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در دبستان «ساحل» و «نظام الملک» به پایان رساند. آنگاه قدم در راهی نهاد که عاشقانه ترین سرود بندگی را می توان در آنج  ا سرود. او ب  ه مدرس  ه علمیه «سردار» شهرستان گرگان رف  ت و از محضر شیخ حبیب الله طاهری کسب فیض کرد.

مدتی را نزد حجت الاسلام ربانی زانوی ادب بر زمین زد. سپس به حوزه «رستم کلاً» قدم گذارد و از محضر استادان آنجا بالأخص آیت الله ایاذی بهره مند شد. پس از مدتی عطش فراگیری کسب علم، او را به آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) کشاند.

هنگامی که در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل بود، جنگ تحمیلی شروع شد و کرسی درس را رها کرد و پس از گذراندن آموزش های نظامی، به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد تا به ندای درونی خود پاسخ دهد.

شهید سیدمهدی سادات حسینی، مرد میدان امتحان، چهار بار به جبهه رفت و در بار اول به مدت چهار ماه به تبلیغ و ارشاد برادران رزمنده می پردازد و در اعزام های بعدی به عنوان آرپی جی زن انجام وظیفه کرد.

آخرین بار در عملیات والفجر 4، وارد میدان مین شد. آن شب حصار تنگ میدان مین، تجلی گاه عشق الهی شد که کران تا کران، آسمان را در برگرفت و روح بلند سیدمهدی را در اول آبان ماه سال 1362 در مریوان به ملکوت اعلی اوج داد و پیکر مقدسش در گلزار شهدای شهرستان بندرگز، دارالشفای آزادگان، مومنان و دل سوختگان، به خاک سپرده شد.

کلام جاوید شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و با درود به ارواح پاک طیبه شهدا و با سلام به خانواده محترم شهدایی که با نثار خون فرزندان خویش، درخت تنومند مکتب حسین (ع) را آبیاری کردند.

اما بعد، شهادت می دهم به یگانگی خدا، بعد شهادت می دهم به رسالت محمد (ص) آخرین رسول خدا همان طوری که در یگانگی خدا نباید شک و تردید راه بدهید.

همه بااینکه مسلمان هستیم این مسلمان بودن به زبان گفتن کافی نیست، بلکه باید به مرحله اجرا درآید. وقتی که دین اسلام را قبول کردیم تا آخرین لحظه باید به این ایمانی که آورده ایم پایدار و استوار بمانیم. کل مسئله این است: اسلام، یعنی تسلیم شدن در برابر امر خدا و ایستادگی کردن در مقابل همه چیزهایی که برخلاف چهارچوب قوانین اسلام باشد.

اسلام، اصول دین دارد، فروع دین دارد. یکی از واجبات فروع دین مسئله جهاد است که بر هر فرد مسلمان واجب است؛ یعنی به خاطر اینکه یکی از وظائف شرعی دین مقدس اسلام را انجام داده باشم برای جهاد به سوی جبهه های حق علیه باطل روانه شدم.

ای امت حزب الله! از خط ولایت فقیه که ابتدا و انتهای راه انبیا و پیامبران است هرگز خارج نشوید و از رهبریت امام امت، این امید مستضعفان جهان پیروی کنید. در این عصر هر کس بخواهد در مقابل ولایت فقیه و رهبریت پیامبرگونه امام عزیزمان موضع بگیرد، سرنگون خواهد شد که خود نخواهد دانست این سرنگونی از کجا بوده است.

راه خمینی، راه الله است. هر کس از راه خمینی جدا شود، از صراط مستقیم جدا شده است. برادران و خواهران! اسلام، نیاز به خون شما مسلمانان دارد و همه یک صدا ندای حق طلبانه امام حسین (ع) و ندای حق طلبانه حسین زمان، پیر جماران، بر هم کوبنده کاخ ستمگران را لبیک بگوییم تا باشد با این لبیک گفتن راه پرافتخار سعادت و شهادت سوی همه ما گشاده شود.

یک پیام به خانواده محترم خود مخصوصاً پدر و مادر گرامی، بعد از شهادت حقیر مردم را به صبر و بردباری دعوت کنید افتخار کنید که فرزندی در راه خدا داده اید؛ و از خدا بخواهید این قربانی را قبول بفرماید. از قول حقیر به تمام کسانی که در خط ولایت قرار دارند، سلام گرم این جانب را برسانید و دیگر عرضی ندارم، جز سلامتی شما.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته 25 مردادماه 62 مصادف با 7 ذیقعده 1403 هجری قمری

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار