رییس پلیس فتای گلستان گفت: والدین، بازی های آنلاین را برای کودکان و نوجوانان ایمن سازی کنند.

 

به گزارش کناره ، سرهنگ ابراهیم پرسا گفت: گزینه کنترل‌های والدین را فعال کنید چرا که این گزینه به شما امکان محدود کردن  صفحه نمایش و زمان بازی فرزندان تان را می دهد  و نوع محتوایی که به آن دسترسی دارند زیر نظر بگیرید و از همه مهم‌تر، ارتباط برقرار کردن با افراد غریبه را مسدود کنید.

او گفت: از رمز عبور قوی و سخت استفاده کنید به فرزندان خود بیاموزید تحت هیچ شرایطی نباید رمز عبور و سایر اطلاعات شخصی خود را با دیگران (به خصوص غریبه‌ها) به اشتراک بگذارند.

سرهنگ پرسا می‌گوید:بازی‌ها را از منابع معتبر دانلود کنید و به فرزندان خود بیاموزید برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها از شما اجازه بگیرند و آن‌ها را فقط از منابع مطمئن مثل گوگل‌پلی و بازار دانلود کنند.

او گفت:بازی‌هایی متناسب سن فرزندانتان انتخاب کنید.

به گفته سرهنگ پرسا رتبه‌بندی بازی‌های ویدیویی به والدین کمک می‌کند قبل از خرید یا نصب، مطمئن شوند محتوای بازی برای فرزندانشان مناسب است یا نه.

او گفت: روی لینک‌های دانلود یا فایل‌های دانلود از سمت غریبه‌ها کلیک نکنید و لینک‌های فیشینگ یا کلاهبرداری مالی اینترنتی معمولا با وعده کد تقلب یا رد کردن مرحله‌ای سخت برای کودکان ارسال می‌شوند و کودکان باید بدانند هرگز روی این لینک‌ها کلیک نکنند.

سرهنگ پرسا گفت:این کار باعث ایمن سازی بازی‌های آنلاین برای کودکان و نوجوانان می‌شود.

انتهای پیام/م

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار