ملت بزرگ ایران در نهم دی ماه 88 حضوری آگاهانه ، مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود و حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی  خلق کردند.

 

به گزارش کناره، حضور حماسی مردم وفادار ایران در 9 دی ماه 88 ، نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مومن و غیرتمند ایرانی است ، که این حماسه چنان تجلی یافته است که دشمنان نظام را نا امیدتر از همه دورانها کرده است و همه محاسبات دشمنان را برهم زد.

بدون شک اگر درایت و زمان شناسی و دشمن شناسی  رهبری فرزانه انقلاب با هوشیاری و بصیرت مردم ایران همراه نمیشد ، آتش فتنه خاموش نمیشد و پیامدهای مخرب آن دامن گیر مردم و کشور عزیزمان میشد.

9دی به عنوان حماسه حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب و تجدید میثاق با ولی امر در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار شد .

9دی فرصتی شد تا مردم ایران با روشهای رویارویی با فتنه هم شناخت پیدا کنند که مهمترین آن شناخت راه حقیقی توحید و داشتن راهبری امین و الهی ، دشمن شناسی ، بصیرت فکری و عملی و وحدت و انسجام اسلامی را راههای مقابله با فتنه فتنه گران آموختند.

حال نباید از فتنه فتنه گران به شرایط و نوع جدید آن هم غافل شویم،  دشمن با تنگ کردن تحریمهای اقتصادی و فرصت طلبی برخی فرصت طلبان با اقداماتی چون اختلاس ، احتکار ، تورم و گرانی ، فشار اقتصادی را بر مردم تحمیل میکنند باید هوشیارانه با این فتنه مقابله کرد این کید دشمنان است که ملت بزرگ ایران را دوباره در حصارهای اقتصادی بین المللی و حربهای آن چون گرانی ، احتکار ، مشکلات گردشی ارزی و سکه و...دچار کنند تا با این فشارهای اقتصادی مردم از صبر فاصله و آسیبهای را وارد کنند .

ملت بزرگ ایران باید هوشیارانه با این فتنه خاموش دشمنان کشور مقابله کنند و مسئولان نظام هم تمام امکانات و خدمات را برای عبور از بحرانهای اقتصادی و سهل کردن شرایط اقتصادی برای مردم و قطع ید فرصت طلبان اقتصادی کشور اقدام نمایند .

مردم بصیر ایران چهل سال را با همه مشکلات ، فراز ها و نشیبها همراه نظام ، رهبری و مسئولان بوده و هستند و در این مسیر آزمون پس داده اند و حال انتظار ان است برای پاسداشت اینگونه حماسه های حضور با بصیرت و مقتدارنه مردم در صحنه های دفاع، مسئولان کشور هم اهتمام و عزمی جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند تا راههای نفوذ دشمنان بسته شود .

یکی از دستاوردهای مهم حماسه 9 دی ماه "پشتوانه سازی محکم و استوار " این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران در صحنه های بین المللی بوده است و در این حماسه ، وفا داری به آرمانهای  انقلاب و ولایت فقیه را نمایش واقعی گذاشتند.

و مردم در 9 دی سیلی محکمی به فتنه گران و آشوبگران و استکبارهای جهانی زدند و این سیلی سخت برای همه کسانی که چه در داخل و چه در خارج ودر هر زمانی که ارزشها و اصول و اعتقادات مردم را نشانه گیرند سخت گیرانه تر و محکمتر خواهد بود.

پس با دشمن شناسی به موقع حربه های شیطانی دشمنان را در زمانها بخوبی بشناسیم و نقشه های پلیدانه دشمنان را از طرق مختلف نقش بر آب سازیم .

یاد داشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

گروه سیاسی سامانه اطلاع رسانی سورم سرا

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار