فرمانده انتظامی استان گفت: زائران فقط در صورت داشتن روادید به مرز مهران مراجعه کنند.

 

به گزارش کناره ، نورعلی یاری بیان کرد: بر اساس سهمیه بندی های صورت گرفته توسط ستاد اربعین ، تنها ۱۳ استان مجاز به تردد از مرز مهران برای حضور در کنگره عظیم اربعین هستند.

وی اظهارکرد: بر اساس این تقسیم بندی، استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان ، گلستان ، مازندران، گیلان ، تهران، البرز، قزوین ، قم، مرکزی، لرستان و ایلام اجازه خروج از پایانه مرزی مهران دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه روادید در مرز مهران صادر نمی شود افزود: زائرانی که قصد خروج از پایانه مرزی مهران دارند بایستی از قبل روادید خود را از مبدأ حرکت دریافت و سپس به مرز مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در طول مسیر وسائل نقلیه عمومی با سامانه سپهتن و خودروهای شخصی نیز با دوربین های سرعت سنج کنترل می شونداضافه کرد:از رانندگان عزیز تقاضا داریم که در محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی و شیرینی سفر را با یک تصادف به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

 یاری در پایان با بیان اینکه تمامی تمهیدات و امکانات لازم برای این مأموریت بزرگ اندیشیده شده اضافه کرد:نیروی انتظامی با آمادگی ۱۰۰ درصدی، آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) است ./ منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار