جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در این گزارش بخوانید.

 

به گزارش کناره ،  جدیدترین آمارها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز سه‌شنبه نشان می‌دهد، تاکنون سه میلیون و ۶۴ هزار و ۸۳۰ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۲۱۱ هزار و ۶۰۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آمریکا با دارا بودن بیش از یک میلیون مبتلا به ویروس کرونا در صدر جدول کشورهای آلوده قرار دارد. پس از آن به ترتیب کشورهای اروپایی اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس بالاترین شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ را دارند. ترکیه و ایران نیز در رده هفتم و هشتم جدول کشورهای آلوده به ویروس کرونا حضور خود را تثبیت کرده‌اند.

جدیدترین خبرها درباره وضعیت کشورهای آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

 

لغو محدودیت‌های شدید در سراسر اتریش
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۷
 

«رودلف انشوبر» وزیر بهداشت اتریش گفت محدودیت‌های شدید درخصوص خروج از خانه از امروز در سراسر کشور لغو می‌شود و بجای آن خارج شدن از خانه با حفظ حداقل یک متر فاصله فیزیکی با دیگران اجرا می‌شود.

وزیر بهداشت اتریش با اشاره به کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور تاکید کرد: تجمع و راهپیمایی تا ۱۰ نفر و مراسم تدفین حداکثر با حضور ۳۰ نفر امکانپذیر است.

این مقررات جدید تا پایان ماه ژوئن به اجرا در می‌آید.

عربستان همچنان در صدر فهرست کشور‌های عربی درگیر ویروس کرونا قرار دارد
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۲
 

عربستان با ۱۸ هزار و ۸۱۱ مبتلا به ویروس کرونا در میان کشور‌های عربی از نظر شمار مبتلایان همچنان در صدر قرار دارد. شمار جان باختگان در این کشور نیز به ۱۴۴ نفر افزایش یافته است.

در الجزایر شمار مبتلایان به کرونا به ۳ هزار و ۵۱۷ نفر افزایش یافت و شمار فوتی‌های کرونا به ۴۳۲ نفر رسید. شمار قربانیان کرونا در مصر ۳۳۷ نفر اعلام شد و شمار افراد مبتلا نیز به ۴ هزار و ۷۸۲ نفر افزایش یافت. در سودان هم شمار مبتلایان به کرونا به ۲۷۵ نفر و شمار جان باختگان به ۲۲ نفر رسید.

 
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۷
 

اداره آموزش و پرورش نیویورک اعلام کرد تاکنون ۶۸ تن از کارکنان خود را بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از دست داده است.۲۸ نفر از این افراد معلم، ۲۵ نفر کارشناسان حرفه‌ای، سه نفر کارمندان دفتری، دو مدیر، دو ناظم و دو کارمند خدمات تغذیه‌ای از جمله این افراد هستند.

مدارس نیویورک تا پایان سال تحصیلی تعطیل اعلام شده و دانش آموزان از راه دور آموزش می‌بینند.

افزایش شمار قربانیان کرونا در فلسطین اشغالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۵
 

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۵۵۵۵ نفر خبر داد.

این وزارتخانه تاکید کرد که تاکنون از این تعداد ۲۰۴ نفر فوت شدند.

همچنین حال ۱۲۶ نفر از مبتلایان وخیم گزارش شده است.

 
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۳
 

تعداد کل مبتلایان در کره جنوبی در سیری نزولی به ۱۰۷۵۲ نفر و تعداد کل فوتی‌های آن نیز به ۲۴۴ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان در آلمان به ۱۵۶ هزار و ۳۳۷ نفر رسید
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۹
 

موسسه رابرت کخ آلمان اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور با هزار و ۱۱۴ نفر افزایش به ۱۵۶ هزار و ۳۳۷ نفر رسید.
بر اساس اعلام این موسسه، شمار فوتی‌ها هم ۱۶۳ نفر افزایش یافت و در مجموع به پنج هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در چین
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۱
 

مقامات چینی روز سه‌شنبه اعلام کردند شب گذشته شش مورد جدید آلوده به ویروس کرونا را در سرزمین چین شناسایی کردند، اما هیچ مورد مرگ جدید ناشی از ویروس کرونا ثبت نشده است.

کمیسیون ملی بهداشت چین در گزارش روزانه خود اعلام کرد سه مورد از موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا افرادی هستند که از خارج از چین وارد این کشور شده‌اند.

طبق اطلاعات مقامات چین، ویروس کرونا ۸۲ هزار و ۸۱۶ نفر را در سرزمین چین آلوده کرده است که به مرگ ۴ هزار و ۶۳۳ نفر منجر شده است.

 
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۸
 

وزارت بهداشت مکزیک از شناسایی ۸۵۲ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و ۸۳ مورد جدید مرگ بر اثر این ویروس در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به ۱۵ هزار و ۵۲۹ مورد و شمار موارد مرگ بر اثر بیماری کووید-۱۹ در این کشور به یک هزار و ۴۳۴ مورد رسیده است.

دولت مکزیک اعلام کرده است تعداد واقعی افراد آلوده به ویروس کرونا از موارد تایید شده به طور قابل توجهی بیشتر است.

وضعیت در برزیل بحرانی است
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۴
 

برزیل در میان کشور‌های با بیشترین آمار تلفات ناشی از کرونا در جهان قرار گرفته است بطوریکه طی شبانه‌روز گذشته ۳۸۸ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و تعداد کل موارد فوتی کرونا در این کشور هم به ۴۵۴۳ نفر رسیده است.

سائوپائولو با ثبت ۲۱۶۹۶ مورد ابتلا و ۱۸۲۵ فوت ناشی از کرونا بالاترین میزان جان‌باختگان را در مقایسه با سایر استان‌های برزیل به خود اختصاص داده است.

 
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۹
 

نیروی دریایی آمریکا گزارش داد ابتلای دستکم ۴۷ نفر از ملوانان ناوشکن «یو ‌اس‌اس کید» به کرونا تایید شده است. تا کنون از ۴۵ درصد از پرسنل این ناو تست ابتلا به کرونا گرفته شده است.

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا هفت رقمی شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۴
 

براساس گزارش سایت «worldometers» تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. همچنین تعداد جان‌باختگان نیز در این کشور بیش از ۵۶ هزار تن است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار