آنقدر صحنه دردناک و فجیع و غیر انسانی است که فقط چند ثانیه می توانی دوام بیاوری، انتهای توحش را در آدمیان می بینی .، فاجعه انسانی و هلوکاست واقعی درمیانمار شبیه آنچه در یمن و سوریه و فلسطین رخ می دهد و کسی پرچم دادخواهی بلند نمی کند .

 به گزارش کناره به نقل از کلاس بیست؛ آثار شکنجه و سوختن ابدان نحیف نوزادان و کودکان، و مادران و پدرانی که  به باد کتک و آتش وحشاینه قرار گرفته اند ، پایگاه محلی «روهینگیا بلاگر» تعداد واقعی مسلمانان غیرنظامی روهینگیا که توسط ارتش میانمار کشته شده‌اند، بیش از 3500 نفر اعلام کرده و و آوارگی بیش از50 هزار نفر از روستاییان روهینگیایی از خانه و کاشانه شان ..

آنقدر صحنه دردناک و فجیع و غیر انسانی است که فقط چند ثانیه می توانی دوام بیاوری،  انتهای توحش را در آدمیان می بینی .، فاجعه انسانی  و هلوکاست در میانمار واقعی شبیه آنچه در یمن و سوریه و فلسطین رخ می دهد و کسی پرچم دادخواهی بلند نمیکند .

636403168008134493

نمی دانم می شود اینها را انسان خطاب کرد؟ حیوان هم با همنوع خود چنین نمی کند  اما این انسان های شیطان صفت و با خوی حیوانی  در قامت انسان پستر از حیوانات میدند و خون می ریزند .

حال کجایند مدعیان حقوق بشر که  جنایات مردم و ارتش میانمار را می بینند و فریاد نمی کشند..

نمی شود دید،ساکت ماند و عکس العملی نشان نداد، همسر رئیس جمهور ترکیه به میان مردم مسلمان میانمار رفت و گریست اما دولتمردان ما همچنان بیانیه می خوانند و در راه کنسرت ها توئیت می زنند.

1369061801

مردمان مسلمان میانمار خسته اند، خسته از حقوق منهای بشر، از نخست وزیر غربگرایش (آنگ سان سوچی)که جایزه صلح نوبل را  میگیرد برای کشتار هموطنان مسلمانش چراغ سبز نشان می دهد و در مجامع بین المللی هم بر این جنایات مردمانش سکوت می کند.

چهره بودا در جهان به اخلاق عشق و صلح شهره است اما چه می شود که بوداییان این چهره آرام را در جهان خدشه دار می کنند بله افراطیون بودایی با چراغ سبز جنایتکاران غربی به نسل کشی مسلمانان می پردازند تا ضعف و شکست های خود را در سوریه و .. بپوشانندو به غارت منابع این کشور بپردازند .

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس و مسئولان قوه‌ی قضائیه در 12 تیرماه ، پیگیری حقوقی مسائل و قضایای بین‌المللی را بسیار مهم دانستند و تأکید کردند: قوه‌ی قضائیه باید در موضوعاتی همچون حمایت از مسلمانان میانمار از جایگاه حقوقی وارد شود و حمایت خود را قاطعانه اعلام کند تا در دنیا منعکس شود.

مسلمانان بپاخیزند

حال برای حمایت از این مسلمانان چه کاری انجام شده؟؟ با قرائت چند بیانیه و توئیت که نمی شود کشتار را متوقف کرد، باز جای شکرش باقی است که برخی هنرمندان و سلیبیریتی ها چند واکنش اینستاگرامی داشتند؛  اما برخی  نیز که تا دیروز برای آزار و اذیت سگ راهپیمایی  اعتراضی راه می انداختند و  و شعار "من سگ هستم" سر میدادند برای مظلومیت مسلمانان میانمار  سکوت کردند و حتی از زدن هشتک در شبکه های اجتماعی با عناونی چون " #من_مسلمان_میانماری ام " خود داری کردند، اوف بر جماعت ظاهر فریب که تنها برای منفعت های شخصی بازیچه دشمنان می شوند .

1396061717055826911875604

مسئولان صدای اعتراض مردم کشورما را به جهان برسانند

روز جمعه بعد از نمازجمعه در سراسر کشور سیل خروشان مردمی به اعلام انزجار از این نسل کشی ها پرداخته شد و کمپینی ها مختلف  در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم میانمار تشکیل شد اما اینها مستلزم یک همت جمعی از سوی مسئولین کشور  است تا صدای  این اعتراضات را جهانی کند و با حضور و رایزنی با سازمان ملل متحد به دفاع  تمام قد از مظلومان در سراسر جهان بپردازد چرا که انقلاب اسلامی با کنار زدن ظلم بوجود آمد ودر سایه اسلامیت به دفاع از مظلومان می پردازد و به دنبال صلح پایدار در جهان و برای همه انسان ها است .

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار