حسینی گفت: قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده در گلستان بسیار خوب عمل کرد و هم افزایی بین دستگاهی برای جبران خسارت های سیل رقم خورد

به گزارش  کناره، «سید محمد حسینی»  اظهار کرد: در سیل سال گذشته بنیاد مسکن تیم های ارزیاب که متشکل از کارشناسان خبره بود در قالب 200 تیم در سطح 469 روستا و سه شهر اعزام شدند و خانه به خانه ارزیابی و برآورد خسارت را انجام ذادند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان ادامه داد: براساس این ارزیابی 22 هزار و 352 واحد مسکونی خسارت وارد شد که 14 هزار و ۶۴۵ مورد تعمیری و 7 هزار و 707 واحد تخریبی بود که نیاز به بازسازی و نوسازی داشت.

حسینی تاکید کرد: پس از این ارزیابی ها 813 میلیارد تومان بلافاصله برای استان تامین اعتبار شد و این تسهیلات به صورت بلاعوض به استان تزریق شد.

 وی بیان کرد: در نخستین مصوبه دولت اعتبارات ساخت پنج هزار و 900 واحد به گلستان اختصاص یافت و پس از ارزیابی کار تشکیل پرونده را انجام دادیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: بالغ 29 هزار پرونده برای جبران خسارت سیل گلستان انجام شد که مربوط به مسائل معیشتی، تعمیراتی و احداثی بود و قرارگاه بازسازی در گلستان بسیار خوب عمل کرد و به نوعی هم افزایی بین دستگاهی برای جبران خسارت های سیل رقم خورد.

حسینی تاکید کرد: در 6 ماهه نخست سال گذشته کار تعمیر 14 هزار و 600 واحد که از سیل سال گذشته آسیب دیده  بود به پایان رسید.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار