فرمانده انتظامی استان از دستگیری زوج کلاهبردار طی یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی در شهرستان گرگان خبر داد.

 

به گزارش کناره ، سردار "روح الامین قاسمی" در گفت و گو با  پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری های گسترده از آنان توسط زن و شوهری در گرگان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات پلیس مشخص شد، متهمان به واحدهای صنفی مراجعه و با استفاده از ترفندهای مختلف و وعده های مالی کلان، اعتماد شاکیان را جلب کرده و پس از شراکت با آنان در فرصتی مناسب اموال و لوازم مغازه را به فروش رسانده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: اقدامات فنی و تخصصی ماموران آغاز شد و پس از بررسی سرنخ های موجود و اشراف اطلاعاتی، سرانجام مخفیگاه زوج کلاهبردار در گرگان شناسایی شد.

سردار قاسمی، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، هر 2 متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشتند و به 20 فقره کلاهبرداری به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان گرگان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، اظهار داشت: گلستان محل امنی برای مجرمان و فرصت طلبان نیست و پلیس با حضور فعال در سطح جامعه قاطعانه با این گونه افراد برخورد خواهد کرد.#


انتهاي خبر /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار