استاندار گلستان با بیان اینکه آیا تضمین می کنید من در این سمت بمانم و اینکه مدت حکم ما از دولت معلوم نیست تلویحا رفتن عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی امنیتی را تایید کرد .

به گزارش کناره ،  هادی حق‌شناس استاندار گلستان در خصوص شنیده‌هایی مبنی بر انتصاب یک معاون غیربومی در معاونت اقتصادی و تغییر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود اظهار کرد: وزارت کشور در معاونان استاندار تغییر ساختار ایجاد کرده که معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به دو معاونت امور اقتصادی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی تقسیم شده است.

وی ادامه داد: ما قصد نداریم معاونی را تغییر دهیم بلکه یک معاون را اضافه خواهیم کرد.

استاندار گلستان تاکید کرد: این معاون جدید هم به طور قطع یکی از بانوان استان گلستان را استفاده خواهیم کرد.

حق‌شناس در خصوص احتمال تغییر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی‌، تصریح کرد: آیا شما تصمین می‌کنید که من در این سمت باقی بمانم، همه کسانی که از دولت حکم دارند زمان مسوولیتشان تعین شده نیست.

وی اضافه کرد: من خودم هم نمی‌دانم فردا در این مسوولیت هستم یا نیستم و این شرایط برای تمامی معاونان و فرمانداران هم همینگونه است.

استاندار گلستان گفت: تنها کسانی که زمان مسوولیتشان در کشور مشخص است، نمایندگان مجلس، رئیس جمهور، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و تمام کسانی که با رای مردم انتخاب می‌شوند است./فارس

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار