هنگام صحبت های بهزادیان رئیس خانه احزاب در خصوص اینکه چرا گلستان در سطح کشور وزیر و مسئول ندارد ، عبدالرضا رحمانی فضلی که در جمع چهار نفره جایگاه نشسته بود لبخندی به محمدرضا صالحی که ردیف جلو نشسته بود زد .

به گزارش کناره ؛ دکتر حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه 24 دیماه 1397 در راس هیئتی بلندپایه از وزرا و مسئولین کشوری وارد استان گلستان شد .

** این دومین بار است که حسن روحانی بعد از آذرماه سال 93 در کسوت رئیس جمهور به استان گلستان سفر می کند .

** اولین بار است که شهری به جز مرکز استان مقصد دیدار مردمی رئیس جمهور انتخاب می شود .

** حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز حوالی ساعت 9 صبح وارد فرودگاه کلاله شد و مورد استقبال آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و استاندار گلستان قرار گرفت .

** صدا و سیمای گلستان نیز سنگ تمام گذاشت و مراسم استقبال و سخنرانی و جلسه عصر را به طور مستقیم از شبکه گلستان پخش کرد .

** تعدادی از فرمانداران به دهیاران امر کردند که با وسایل نقلیه هر طور که شده تعدادی از افرادی که می شناسند را به گنبد ببرند تا در مراسم دیدار عمومی با رئیس جمهور شرکت کنند .

** همچنین به دانشگاهها و دانشجویان نیز گفته شد که وسیله نقلیه و ایاب و ذهاب برای رفتن و برگشت به گنبد کاووس و دیدار با رئیس جمهور آماده است .

gONBAD 1

** فرزند شهید مدافع حرم حاج افشین ذورقی بحری به رسم مهمان نوازی به رئیس جمهور خیر مقدم گفت و سپس رئیس جمهور از یگان رزمی آماده در میدان سان دید .

** رئیس جمهور در بدو ورود به گلستان طی مصاحبه ای کوتاه با صدا و سیما از واژه استان گرگان به جای استان گلستان استفاده کرد .

** جمعیت از ساعت 7 صبح در استادیم تختی گنبد کاووس تجمع کرده بودند و این دیدار تا حدود ساعت 11 طول کشید تا مردم بتوانند رئیس جمهورشان را ببینند .

** در لابلای سخنان ریاست جمهوری در جمع مردم گنبد عده ای شعار "گرانی گرانی" را سر دادند ، همچنین تعدادی هم نامه ها و دستنوشته ها و رنج نامه های مردم را جمع می کردند تا به گوش دولتمردان برسانند .

gONBAD 1

** رئیس جمهور ظهر امروز بلافاصله بعد از اتمام سخنرانی در گنبد کاووس به گرگان آمد و در ورودی شرقی گرگان مورد استقبال تعدادی از گرگانیها قرار گرفت .

** دکتر حسن روحانی ساعت 15 امروز با نخبگان و فعالین حوزه های مختلف جهت توسعه استان جلسه داشت که این جلسه با نیم ساعت تاخیر آغاز شد .

001 1

** در ابتدای این جلسه علی اصغر احمدی استاندار سابق گلستان پشت تریبون رفت و از منتخبینی که قرار شد صحبت کنند خواست که کمتر و به مدت تعیین شده صحبت کنند وگرنه از وقت دیگران کاسته می شود .

** جلسه با تلاوت قران شروع شد هر چند سرود جمهوری اسلامی ایران پخش نشد .

** کردمصطفی مجری توانمند صدا و سیمای گلستان هدایت و اجرای برنامه بعداز ظهر را بر عهده داشت .

** بعد از ورود روحانی به جایگاه اکبر پریچهر از میان جمعیت بلند شد و با دادن شعارهایی چون صل علی محمد یاور دین خوش آمد ، دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی به استقبال وی رفت اما جمعیت چندان استقبالی برای دادن شعار از خود نشان  نداد ، لابلای شعار دادن پریچهر قاری قران هم شروع به خواندن قران کرد و پریچهر که اوضاع را اینگونه دید سر جایش نشست .

001 1

** علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی گلستان ، بهزادیان رئیس خانه احزاب گلستان ، عادلی کارآفرین نمونه و امیر خاکی از خانه احزاب چهار نفری بودند که در این نشست صحبت کردند .

** چوپانی که سخنانش تندتند ادا می شد به بحث شیرین کردن آب دریای خزر اشاره کرد و بهزادیان نیز با ادییاتی سیاسی و پوپولیستی سعی داشت نقش ایدئولوژی جناحش در پیروزی روحانی را به رخش بکشد ، عادلی بانوی کارآفرین ترکمن اما بهتر صحبت کرد و امیر خاکی هم توانست منظور سخنانش را برساند .

001 1

** بیشترین انتقاد به صحبتهای بهزادیان رئیس خانه احزاب گلستان شد که در سخنانش از همه گفت و تعریف کرد جز مقام معظم رهبری که عمود خیمه مسلمین و تکیه گاه امنیت و مرکز ثقل وحدت مسلمین جهان می باشد .

** امیر خاکی نیز واعظی را وزیر کشور خواند و باعث خنده حضار و رحمانی فضلی شد .

** هنگام صحبت های بهزادیان رئیس خانه احزاب در خصوص اینکه چرا گلستان در سطح کشور وزیر و مسئول ندارد ، عبدالرضا رحمانی فضلی که در جمع چهار نفره جایگاه نشسته بود لبخندی به محمدرضا صالحی که ردیف جلو نشسته بود زد .

001 1

** نوبت به افتتاح پروژه ها رسید . به ترتیب حجتی وزیر کشاورزی از گمیشان ، رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت از آق قلا ، آذری جهرمی از گالیکش ، اسلامی وزیر کار از فرودگاه گرگان ، اردکانیان وزیر نیرو از مینودشت ، مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از آزاد شهر ، دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر نیز از ازادشهر پروژه های این سفر را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کردند .

** هنگام افتتاح پروژه ها در فرودگاه گرگان که از طریق ویدئو کنفرانس پخش می شد صفوی فرماندار گرگان در ردیف جلو سالن فرودگاه طوری نشسته بود که مثل همیشه یک پایش را روی پای دیگرش گذاشته و با گوشی بازی می کرد که این حرکت تا پایان صحبتهای 10 دقیقه ای اسلامی وزیر راه و شهرسازی ادامه داشت و باعث شد تا مناف هاشمی و رحمانی فضلی وزیر کشور نگاه تیزبینانه ای به او داشته باشند .

** نکته جالب اینکه چون در برخی از این شهرها جمعیت از ساعتها قبل برای افتتاح نگه داشته شده بودند به محض اینکه پروژه ای از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح می شد جمعیت سریع سالن را مثل تیری که از کمان رها شده بود ، ترک می کردند در حالیکه تصاویر آن داشت در سالن جامعه المصطفی پخش می شد .

** این دیدار در مکان دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار شد در حالیکه دولت بودجه این دانشگاه را 300 میلیارد تومان کم کرده است ./گلستان ما

انتهاییام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار