سرهنگ خرمی فرمانده نیروی انتظامی کردکوی گفت : قاتل و همدست او دستگیر و آلت قتاله و کلیه اقلام مسروقه  کشف شد.

 

به گزارش کناره ، سرهنگ علی اکبر خرمی اظهار کرد: در تاریخ 20 خردادماه 97 از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 قتل خانم مسنی در روستای مفیدآباد در حوزه استحفاظی شهرستان کردکوی به انتظامی اطلاع داده شد.

به گفته وی؛ پس از حضور عوامل آگاهی و بازپرس ویژه قتل شهرستان درمحل مشاهده شد خانمی 71 ساله در اثر اصابت سه ضربه چاقو به قفسه سینه و دیگر قسمتهای حیاتی بدن کشته شده است.

وی ادامه داد: در بررسی های بدوی مشخص شد که مقداری طلا نیز که همراه پیرزن بوده به سرقت رفته است.
فرمانده انتظامی کردکوی افزود: پس از تحقیقات محلی و میدانی و همکاری معتمدین محلی و تلاش پلیس سرنخ هایی بدست آمد که ماموران را به یک فرد با هویت معلوم هدایت می کرد.

وی گفت: ماموران به منزل این فرد مراجعه اما خانواده مدعی شدند که وی به استان های جنوبی سفر کرده تا اینکه روز شنبه سوم تیرماه این فرد 33ساله که شاغل در یکی از ادارت است، در محل کار خود حضور پیدا کرد و با هماهنگی حراست این مجموعه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ خرمی ادامه داد : پس از انجام بازجویی فنی این فرد که فاقد سابقه کیفری بوده به جرم انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را مشکلات مالی بیان کرد.
به گفته وی؛ پس از اعترافات قاتل، همدست او دستگیر و آلت قتاله و کلیه اقلام مسروقه شامل هشت قطعه النگو متعلق به مقتوله نیز از داخل خودروی شخصی وی که به صورتی ماهرانه جاساز شده بود، کشف شد.

وی افزود: قاتل و همدست وی اهل و ساکن شهرستان کردکوی واقع در غرب استان گلستان هستند.

سرهنگ خرمی همچنین گفت: در سه ماه نخست سال 97 دو مورد قتل در شهرستان روی داده است./منبع: ایرنا
انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار