فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه در طول اجرای طرح نوروزی هیچ شکایتی از عملکرد پلیس گلستان ثبت نشده است، گفت: در این مدت تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

به گزارش کناره ، علی‌اکبر جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهارکرد: از 24 اسفند ماه سال گذشته تا پایان طرح نوروزی در سطح استان شاهد کاهش هشت درصدی کل سرقت‌ها بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در این مدت سرقت به عنف 60 درصد و سرقت‌های مهم 15 درصد کاهش داشته است که نشان از تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی گلستان در اجرای طرح نوروزی بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به فعالیت 54 ایستگاه نوروزی در نوروز سال جاری اظهار کرد: 5 هزار نیرو در این ایام نسبت به برقراری نظم و امنیت تلاش کردند.

جاویدان با اشاره به تلاش پلیس راه و پلیس راهور استان برای کاهش میزان وقوع تصادفات و کشته‌های ناشی از آن تاکید کرد: در این ایام تصادفات فوتی در استان 18 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت سوانح رانندگی منجر به جرح 17 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه در این مدت 18 نفر در سطح استان بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند گفت: 16 نفر از این افراد بومی بوده و تنها دو نفر از غیر بومی‌های استان گلستان بوده‌اند.

جاویدان با اشاره به افزایش سطح رضایتمندی مردم از پلیس در طول ایام نوروز، تصریح کرد: در این مدت هیچگونه شکایتی از عملکرد کارکنان انتظامی گلستان به دفتر نظارت همگانی 197 فرماندهی انتظامی استان گزارش نشده است.

وی در پایان گفت: در این مدت انتقاد از عملکرد پلیس استان 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته و تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است./فارس

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار